Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی، زنگ خطر را برای مسئولان آن کشور به صدا در آورده است. 

طرفداری- مقامات فدراسیون فوتبال کره جنوبی، شروع فصل جدید لیگ این کشور را تا زمانی نامعلوم به تعویق انداختند.

به گزارش AP، روز دوشنبه در مورد شیوع ویروس کرونا که از چین آغاز شده و تا کنون بیش از 79 هزار در دنیا به آن مبتلا شده‌اند، جلسه‌ای اضطراری در سئول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شمار مبتلایان در کره جنوبی به 833 نفر رسید که 7 نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. در حالی که بیشتر مبتلایان در کره جنوبی را ساکنان جنوب شهر دایگو تشکیل می‌دهند، این ترس وجود دارد که این بیماری در سطح کشور پخش شود. در روز جمعه از لغو بازی دایگو و پوهانگ استیلرز که قرار بود شنبه این هفته برگزار شود خبر رسید ولی حالا تمامی مسابقات کی لیگ (K League) تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده‌اند. 

همچنین تصمیم گرفته شد بازی‌هایی که قرار است با میزبانی نمایندگان کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا در ماه مارس برگزار شود، طبق برنامه قبلی پیش برود ولی بدون حضور تماشاگران و با سکوهای خالی. پیش از این قرار بود هفته قبل سوپر لیگ چین شروع شود ولی آن رقابت‌ها هم به تعویق افتاد. فدراسیون فوتبال چین همچنین اعلام کرده است بازی‌های این تیم مقابل گوام و مالدیو در انتخابی جام جهانی 2020، در کشور تایلند برگزار خواهد شد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید