Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@09:26:58 GMT

فیلمبرداری شیرجه بزرگ به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۰۵۵

فیلمبرداری شیرجه بزرگ به پایان رسید

«شیرجه بزرگ» اولین ساخته بلند سینمایی کریم لک‌زاده است که پس از 43 روز از زمان فیلمبرداری‌اش، به مرحله بعد قدم گذاشت.

فیلم «شیرجه بزرگ» با بازی سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی از مرحله فیلمبرداری به سلامت عبور کرد و صداگذاری آن از سوی امین شریفی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیرجه بزرگ» اولین ساخته بلند سینمایی کریم لک‌زاده است که پس از 43 روز از زمان فیلمبرداری‌اش، به مرحله بعد قدم گذاشت. این فیلم سینمایی با حال و هوای جاده‌ای ساخته شده و فیلمبرداری‌اش در شهرهای تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان انجام شد. این فیلم هم اکنون مراحل تدوین همزمانش را به پایان رسانده است.

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده‌شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده‌ها می‌شوند.

 

سایر عوامل اولین ساخته سینمایی کریم لک‌زاده عبارتند از

تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک‌زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی‌نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری: هادی معنوی‌پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس: کریم لک‌زاده، طراح گریم: کریم لک‌زاده، تدوین: پویان شعله‌ور، عکاس: محمد حسن‌زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: روابط عمومی فیلم «شیرجه بزرگ»

فیلمبرداری «شیرجه بزرگ» به پایان رسید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کریم لک زاده شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!
  • «درخت بی‌سایه» آماده نمایش شد/ پایان فیلمبرداری «چهارشنبه سوری»