Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نمازی روز دوشنبه در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری افزود: این مجوزها در زمینه‌های فرودآلیاژها، احداث پالایشگاه و نیروگاه خورشیدی و متعلق به سرمایه‌گذاران چین، هند، اتریش، افغانستان و ایرانی مقیم آمریکاست.

وی، نظارت و راهبری ۴۴ طرح سرمایه گذاری خارجی را از دیگر اقدام‌های مرکز خدمات سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های فولاد، انرژی خورشیدی، پتروشیمی و سایر حوزه‌ها است که ۲۴ مورد فعال و دارای شریک خارجی، هفت مورد فعال و بدون شریک خارجی و سه مورد نیمه فعال و ۱۰ مورد غیر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین از تدوین ۳۰ فرصت سرمایه‌گذاری در سال جاری خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون ۷۱ فرصت سرمایه گذاری با ۴۵۱ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی در قالب فرمت استاندارد تدوین شده است و ۵۰ فرصت دیگر در حوزه عمران شهری تا پایان سال تدوین خواهد شد.

همچنین استاندار یزد با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته برای شناسایی و تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری گفت: توانمندی‌های خوبی در این حوزه وجود دارد و باید زمینه ورود سرمایه گذاران به این بخش را فراهم کرد.

محمدعلی طالبی،  صدور مجوزهای سرمایه گذاری «بی نام» در حوزه شهرداری‌ها را اقدامی موثر برای جلب و جذب سرمایه گذاری در این حوزه عنوان کرد و گفت: اقدام برای پهنه بندی سرمایه گذاری یک کار ماندگاری است. باید هرچه سریعتر پهنه بندی‌ها و به طور مثال صنایع آلاینده مشخص و بر اساس آن زمین واگذار شود و سال آینده نباید در واگذاری زمین برای طرح‌های سرمایه گذاری ابهامی وجود داشته باشد.

این مسوول ، حذف قوانین مخل فضای کسب و کار را گامی مهم در جهت رشد سرمایه گذاری و رفع محدودیت‌ها در صدور مجوزهای سرمایه گذاری بیان کرد و اظهار داشت: تهیه اطلس سرمایه گذاری استان، نمایی شفاف از فرصت‌های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران ارائه می‌کند.

طالبی بر کاهش بروکراسی اداری در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: علی رغم مشکلات و محدودیت ها، زمینه برای ورود سرمایه گذاران در استان فراهم است و ما باید تلاش کنیم برنامه‌ها و سیاست‌ها به خوبی اجرایی شود.

استان یزد حدود چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

برچسب‌ها یزد اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اشتغال زایی محمدعلی طالبی یزد اشتغال زایی سرمایه گذاری سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عطارزاده مسئول اجرایی رویداد «معرکه»اینوتکس 2024 گفت: معرکه برای اولین‌بار در رویداد اینوتکس روی استیج قرار گرفت و این فرصت را برای تیم‌های استارت‌آپی ایجاد کرده تا همه ایده یا کسب‌وکار خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: پس از تجربه نخست برگزاری این رویداد، ما مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه معرکه بعنوان یک کسب و کار مستقل بودیم و حالا در آستانه برگزاری دومین دوره از رویداد‌های معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴. معرکه این ظرفیت را دارد که فرصت حضور استارت‌آپ‌های بیشتری را در رویداد اینوتکس فراهم کند.

عطارزاده گفت: با تلاش تیم برگزاری و حمایت‌های پارک فناوری پردیس، معرکه دور اول اتفاق پرشور و جذابی را رقم زد، آنقدر که تصمیم گرفتیم در پاییز سال گذشته، دبیرخانه دائمی معرکه را راه‌اندازی کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد که بخش آموزش و جذب سرمایه نیز به معرکه اضافه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ارتباط تیم اجرایی معرکه با استیج رویداد‌های بزرگ، این فرصت را برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها ایجاد خواهیم کرد تا بتوانند در رویداد‌های مختلف حضور پیدا کرده و ایده و فعالیت‌های خود را به مخاطبین اعلام کنند.

عطارزاده گفت: به همین منظور، تیم محتوایی معرکه اقدام به تولید محتوای تخصصی برای استارت‌آپ کرده است و طی قراردادی با پلتفرم‌های شتابدهی، این قصد را دارد که آموزش پیش شتابدهی را بصورت ویژه در معرکه اضافه کنیم. از سوی دیگر طی جلساتی که با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف داشتیم مقرر شد محتوای معرفی استارت‌آپ‌های حاضر در معرکه به این صندوق‌ها ارائه شود و معرکه پلی بین استارت‌آپ و سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس ۲۰۲۴» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد