Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:15:05 GMT

بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۰۸۹

بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان

رئیس اصناف استان زنجان با اشاره به آغاز طرح اجرای طرح نظارت در استان زنجان گفت: بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان تا 13 فروردین انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروزی در استان زنجان اظهار کرد: قیمت اقلام پرمصرف به صورت مستمر بازرسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازرسان اصناف هر روز از واحدهای صنفی استان زنجان بازدید می‌کنند و برخی از بازرسان نیز به صورت نامحسوس از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند که در صورت مشاهده تخلف گزارش می‌دهند.

رئیس اصناف استان زنجان ابراز کرد: در سبزه میدان زنجان محلی برای رسیدگی و دریافت گزارش و شکایات مردمی در نظر گرفته شده که صبح و بعد از ظهر فعال بوده و مردم می‌توانند گزارشات خود به این مرکز اعلام کنند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که در ایام عید بیشترین مراجعات را دارند زیر ذره بین قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلفات پرونده تعزیرات برای آنها تشکیل خواهد شد.

موسوی با تاکید براینکه متاسفانه در ایام نوروز تعداد واحدهایی صنفی بدون مجوز افزایش می‌یابد ابراز کرد: در این ایام برخی‌ها به صورت موقتی مشغول کاری می‌شوند که کار همیشگی آنها نیست مانند فروش میوه و غیره است.

رئیس اصناف استان زنجان بیان کرد: به منظور تعادل سازی قیمت اقلام در بازار نمایشگا‌ه‌های بهاره با تخیف ویژه در سطح استان زنجان برپا می‌شود که بازرسان اصناف و سازمان صمت برروند برگزاری این نمایشگاه‌ها نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای صنفی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد