Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر هادی انصاری، از فعالان عتبات مقدس در عراق به خبرآنلاین اعلام کرد: ساعاتی پیش تولیت آستان مبارک امیر المومنین(ع) در نجف أشرف در حرکتی مهم، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در میان زائران حرم علوی، درهای ورود به ضریح مطهر حضرت را تا اطلاع ثانوی به روی زائران بست.
وی افزود:« این اقدام خردمندانه را باید ارج بنهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که با عنایات مولا ، این بلا از تمام منطقه و جهان رخت بربندد. امیدوارم مورد توجه تولیت دارهای ایران در قم و مشهد قرار بگیرد.»

مردم متدین و عاقل ایران خواستار این هستند که تولیت اماکن مقدس در قم، تهران و مشهد از این اقدام خردمندانه آستان علوی در نجف پیروی کرده و بر نگاه های افراطگرایانه در مناسک مذهبی پافشاری نکنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یکی از قهرمانان کشتی «آلیش» بانوان، مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۲۱ «ارکینبایف» کشور قرقیزستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

  «سپیده بابایی رکنی» امروز در آیین اهدای مدال خود در مشهد گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم، در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خدا و حضرت ثامن الحجج (ع) انجام می‌ دهد، فقط باید خلوص نیت داشت.   وی ادامه داد: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات ورزشی به حضرت امام رضا (ع) متوسل می‌ شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌ شود و نام ائمه اطهار(ع) از این دسته اسامی است.   مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی نیز گفت: ورزشکاران و نخبگان با توجه به عشق و ارادت ویژه شان به امام رضا(ع)، مدال‌ های ارزشمند خود که حاصل سال‌ ها تلاش آنان است، را تقدیم امام رئوف می‌ کنند و این همت والا باعث شکل‌ گیری گنجینه‌ ای ارزشمند از مدالهای ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.   علیرضا اسماعیل زاده تصریح کرد: ۸۷ مدال المپیکی، ۹۰ کاپ ورزشی و سه مدال اخلاق در این گنجینه موجود است، همچنین ورزشکاران تیمی مثل ورزش فوتبال مدالهای متنوعی را به این موزه اهدا کرده‌ اند.   امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی نیز گفت: گنجینه موزه ورزشکاران حرم مطهر رضوی در مساحت ۲۵۰ متر مربع شامل مدالها و جام های ارزشمند حاصل تلاش و زحمات ورزشکاران خوب کشورمان است.   سپیده بابایی عضو تیم ملی کشتی آلیش زنان است. کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش کلاسیک ازبکستان ۲۰۲۳، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش کلاسیک قرقیزستان ۲۰۲۲، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش آزاد قرقیزستان ۲۰۲۲ و کسب مدال طلا مسابقات جهانی کشتی آلیش کلاسیک در ترکیه ۲۰۲۱ برخی دیگر از عناوین ورزشی این بانوی کشتی گیر است.   کشتی آلیش از سال‌ های بسیار دور به صورت یک کشتی سنتی در کشورهایی از جمله قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان، لیتوانی، قزاقستان، افغانستان و آسیای میانه دارای ریشه بوده و در مناطقی از جمله استان گلستان و ترکمنها دارای آثار دیرینه است.   اولین دوره مسابقات بین‌ المللی آلیش در سال ۱۹۹۵ با قوانین متحد الشکل در کشور قرقیزستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.   هم‌ اکنون ۳۹ کشور جهان دارای فدراسیون و انجمن رسمی و ۵۸ کشور جهان به صورت غیررسمی در این زمینه فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اسرائیل به دنبال حمله به ایران نیست /پیشنهاد جواد امام برای پیشگیری از اقدامات احتمالی اسرائیل /گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی