Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قنبری شنبه شب پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: عمده غابیان این دیدار از خط دفاعی بودند و این امر باعث شد تا ناگزیر به بکارگیری بازیکنان در پست‏های غیر تخصصی شویم.

وی بیان کرد: با این وجود رفته رفته بازی شکل بهتری به خود گرفت و ایرانجوان نیز در مجموع تیم برتر میدان بود ولی از این برتری سودی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری ادامه داد: ۲ اشتباه فردی بسیار بد در ابتدا این بازی باعث شد ایرانجوان از حریف عقب بیفتد که با وجود تلاش زیاد برای تساوی  موفق به این مهم نشدیم.

وی اظهار کرد: تیم حریف نیز به خط دفاعی متمرکز شده بود که این رویکرد آنها کار را برای تساوی کشاندن بازی سخت کرد.

قنبری افزود: سه برنامه تمرینی بازیکنان ایرانجوان به دلیل مشکلات باشگاه در چند روز گذشته از بین رفت و این در حالی است که برای موفقیت در فوتبال باید تمام رکن‎های مالی، فنی و مدیریت درست باشد.

وی یادآورشد: با شکست امروز چیزی برای ایرانجوان از بین نرفته و باید نهایت تلاش برای کسب امتیازهای باقیمانده بکارگیری شود چرا که این بیشتر تلنگری برای تیم است.

قنبری اظهارکرد: بازیکنان تا نیم فصل در شرایط خوبی بودند ولی رفته رفته شرایط نامطلوب شد و اکنون نبود امکان استفاده از بازیکنان جدید مانع موفقیت ایرانجوان شده است.

وی گفت: مدیریت تیم باید ناامید نباشند ولی باید تلاش کنند تا امتیازهای باقیمانده جمع آوری شود و هرچند که کار برای صعود سخت شده ولی در فوتبال همواره امید وجود دارد.

ایرانجوان با این شکست با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و چوکا نیز ۴۱ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

ایرانجوان در هفته بیست و یک بازی ها به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود و چوکای تالش نیز با تیم شهدا رزکان کرج دیدار می‏کند.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر کمیته داوران فوتبال بوشهر کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی