Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی‌که در روزهای اخیر مردم سرگرم اخبار کرونا هستند تیم شهرداری فومن در اقدامی عجیب با هشت بازیکن مقابل کاسپین قزوین به میدان رفت و پس از دریافت شش گل بازی این تیم نیمه‌تمام باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم بدون حضور هواداران در گروه‌های دوگانه با برگزاری ۱۳ دیدار آغازشده و سه نماینده گیلان در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتازی چوکا و شهرداری آستارا

دو تیم فوتبال چوکا تالش و شهرداری آستارا از پیشتازان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم هستند؛ چوکایی‌ها در دیداری دور از خانه در گروه الف مقابل ایرانجوان بوشهر دست به کاری بزرگ زده و با دابل جهانگیر عسگری مقابل میزبان به برتری دو بر یک رسیدند.

شاگردان فرشاد پیوس خیال توقف ندارند و با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۰ دیدار موفق شدند با اختلافی پنج امتیازی نسبت به تیم پاس همدان بر صدر جدول بایستند؛ فاصله چوکا با شهرداری ماهشهر تیم سوم جدول به ۱۲ امتیاز اختلاف رسیده است.

تیم نخست گروه الف مستقیماً به لیگ یک فوتبال صعود کرده و تیم دوم راهی دیدار پلی‌آف می‌شود، دیداری که با تیم دوم گروه ب برگزارشده و تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ یک را مشخص می‌کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز در خانه و در غیاب هوادارانش با ترکیب آرین عشرتی، سعید دلاور، احمد آهی، رضا فخری، محمد آزادطلب، مهرگان گلبرگ، مبین رضاپور، امیر تیزرو، پژمان ثباتی، امین حقده و اشکان پارسا در ورزشگاه وحدت به مصاف شهید قندی یزد تیم صدرنشین گروه ب لیگ دسته دوم رفت.

نبرد دو تیم مدعی صعود با تساوی یک‌بریک خاتمه یافت تا شهرداریچی‌ها در غیاب تماشاگران پرشور گیلان زمین نتوانند صدرنشین را به‌زانو درآورند؛ اشکان پارسا برای شاگردان حسن اشجاری و محدحسین دهقان برای شهید قندی گل به ثمر رساندند.

مرزداران گیلان با تساوی مقابل شهید قندی یزد ۳۶ امتیازی شده و در مکان چهارم جدول ایستادند؛ فاصله تیم فوتبال شهرداری آستارا با صدر جدول سه امتیاز بوده و شاگردان اشجاری در ادامه لیگ می‌توانند بر صدر جدول بوسه بزنند.

شکست تحقیرآمیز شهرداری فومن در بازی نیمه‌تمام

تیم فوتبال شهرداری فومن در ادامه نتایج ضعیف خود با نتیجه‌ای عجیب در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه الف مقابل کاسپین قزوین تن به شکست داد.

فومنی‌ها با تنها هشت بازیکن که برخی از آنان را رده‌های سنی جوانان و امید تشکیل می‌دادند در قزوین حاضرشده و در نیمه نخست شش بار دروازه خود را بازشده دیدند؛ با مصدومیت دو بازیکن شهرداری فومن در دقیقه ۴۴ نیمه نخست، عملاً این تیم با شش نفر در زمین حاضر بوده و داور مسابقه طبق قانون بر سوت خود به نشانه پایان بازی دمید.

شهرداری فومن با کسب هفت امتیاز قعرنشین رقابت‌های لیگ دسته دوم است؛ نتایج این تیم به حدی ضعیف بوده که از تیم کارون اروند خرمشهر که در میانه‌های فصل از ادامه رقابت‌ها انصراف داده نیز امتیازات کمتری را کسب کرده است.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه الف:

استقلال ملاثانی ۱ – فولاد نوین اهواز ۱

مس نوین کرمان ۱ – اترک بجنورد ۰

میلادمهر تهران ۴ – آوالان کامیاران ۱

شهرداری آستارا ۱ – شهید قندی یزد ۱

کاسپین قزوین ۶ – شهرداری فومن ۰ (بازی دو تیم نیمه‌کاره باقی ماند)

شهرداری همدان ۰ – امید گناوه ۰

کارون اروند خرمشهر ۰ – خیبر خرم‌آباد ۳ (انصراف کارون از رقابت‌های لیگ دسته دوم)

نتایج کامل دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه ب:

مس شهربابک ۳ – شهرداری بم ۰

شهدای رزکان کرج ۲ – نفت و گاز گچساران ۰

بعثت کرمانشاه ۰ – پاس همدان ۱

سردار بوکان ۰ – شهرداری بندرعباس ۱

شهرداری ماهشهر ۲ – نفت امیدیه ۰

ملی حفاری اهواز ۲ – شهدای بابلسر ۱

ایرانجوان بوشهر ۱ – چوکا تالش ۲

به گزارش فارس، در پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب ۳۶ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب هفت امتیاز در مکان چهاردهم گروه الف و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۴۱ امتیاز در مکان نخست گروه ب این رقابت‌ها ایستادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری آستارا چوکا تالش شهرداری فومن لیگ دسته دوم تیم فوتبال شهرداری شهرداری فومن شهرداری آستارا شهید قندی گروه الف گروه ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال