Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در این خصوص اظهار کرد: نقش‌آفرینی بانوان در حوزه صنعت بسیار موثر بوده و اثرات اقتصادی مثبتی به همراه داشته و یکی از علل توسعه‌یافتگی مناطق مختلف، حضور بانوان و مدیریت آنها در ایجاد تولید و اشتغال است.

وی افزود: بانوان شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای توانمندی های علمی بالایی هستند و برای توسعه صنعتی و پیشبرد اهداف رونق تولید خلاقیت های فراوانی انجام دادند که سبب اشتغال مولد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه بانوان با حداقل امکانات به موفقیت های بزرگی دست یافتند، ادامه داد: بانوان در هر عرصه ای که ورود کردند موفق بودند و با نوآوری زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کنند.

وی عنوان کرد: حضور پرشمار بانوان و فعالیت 68 بانوی کارآفرین در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در عرصه‌های مختلف صنعتی نشان دهنده جامعه هدفی بزرگ بوده که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: حمایت های مختلفی از واحدهای صنعتی با مدیریت بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله شناسایی نیازهای بازار مرتبط با علایق بانوان، برگزاری دوره های تخصصی ویژه و مهارت آموزی، برگزاری و تسهیل شرکت در نمایشگاه از تولیدات و دستاوردها، تشکیل تیم های مشاوره صنعتی انجام گرفته که در زمینه های مختلف تولیدات صنایع غذایی، سلولزی، دارویی و خدمات فنی مهندسی منجرب به فعالیت شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی جامعه خراسان رضوی خلاقیت رشد اقتصادی شهرک ها و نواحی صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، می طلبد که مسئولان برای محقق شدن شعار سال همت و تلاش داشته باشند که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال دارد.   مهدی شیردل افزود: بخش کشاورزی تایباد جمعیت بیش از هفت هزار نفری را شامل می شود، حمایت دولت از این قشر زحمت کش می تواند منجر به شکوفایی این حوزه شود.   فرماندار تایباد به کمبود منابع آبی در سطح اراضی کشاورزی این شهرستان اشاره و گفت: تغییر الگوی کشت از سنتی به صنعتی و علمی شدن آن می تواند نقش زیادی در صرفه جویی منابع آبی تایباد داشته باشد.   شیردل افزود: ارائه بسته های حمایتی از سوی دولت برای کشاورزان و دامداران می تواند عاملی برای ایجاد انگیزه و افزایش فعالیت آنان بشود.   قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در استان خراسان رضوی آغاز کرده است، این قرارگاه ساکنان ۱۰ روستای دهستان کرات تایباد با جمعیت افزون بر ۱۸ هزار نفر را تحت پوشش برنامه های خود قرار داده است.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • سامانه بارشی با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • جرایم قاچاق آب در خواف بازدارنده نیست
  • اجرای موفقیت آمیز طرح بورسیه صنعتی دانشجویان در استان یزد