Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:07:55 GMT

سرمربی بلژیک و صحبت درباره آینده دی بروینه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۲۳۲

سرمربی بلژیک و صحبت درباره آینده دی بروینه

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که کوین دی بروینه در منچسترسیتی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از محرومیت منچسترسیتی از حضور در دو فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین مالی یوفا، گمانه زنی هایی درباره جدایی احتمالی ستاره‌های این تیم به گوش رسیده است.

 

یکی از بازیکنانی که زمزمه جدایی او از جمع سیتیزن ها شنیده می شود، ستاره بلژیکی این تیم یعنی کوین دی بروینه است؛ موضوعی که باعث شده سرمربی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز به آن واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: " کوین دی بروینه به پروژه منچسترسیتی متعهد است.  نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. این محرومیت ممکن است به یک سال کاهش یابد. من معتقدم که محرومیت دو ساله پیامدهای بزرگی برای منچسترسیتی خواهد داشت اما فکر می کنم خیلی زود است که به طور قطعی درباره این موضوع صحبت کنیم."

 

 

 

 

مارتینز در ادامه گفت: " فکر نمی کنم همه بازیکنان هنوز به فکر آینده خود باشند. زمان صحبت در مورد آینده بازیکنان بعد از مشخص شدن وضعیت رقابت های این فصل خواهد بود."

منچستر سیتی کوین دی بروین روبرتو مارتینس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کوین دی بروین دی بروینه کوین دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش