Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی در بازدید از سردخانه‌های استان هرمزگان، افزود: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار ذخیره سازی کالاها برای ایام پایانی و آغازین سال نو برای مصرف مردم و هم استانی‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: کالاهای استراتژیک از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد، شکر، برنج و سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان و استان‌های همجوار در حد مطلوب ذخیره سازی انجام شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای ستاد تنطیم بازار استان تا کنون ۳۰۰ تن گوشت قرمز، ۳۰۰ تن پرتقال، ۷۰۰ تن سیب، بیش از ۵ هزار تن شکر و ۲ هزار تن آرد ذخیره سازی سازی شده است.

وی محل‌های عرضه و توزیع اقلام اساسی را واحدهای صنفی منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ اعلام کرد.

کد خبر 4862299

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت هرمزگان کالاهای اساسی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر زمانی مقدم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر نزولات آسمانی در این شهرستان اظهار کرد: طی بارندگی‌های اخیر که میزان آن حدود ۴۰ میلی‌متر بوده است بندهای خاکی و سنگ و ملاتی به حجم ۱۴۰ هزار مترمکعب آبگیری شد که این موضوع پایداری و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی در پایین‌دست را به همراه دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان تأکید کرد: اجرای پروژه‌های آبخیزداری باعث کاهش بلایای طبیعی و کنترل سیل و رسوبات، نفوذ آب و تغذیه سفره‌های زیرزمینی و همچنین رونق اقتصادی و گردشگری در سطح شهرستان خواهد شد.

وی با یادآوری این موضوع که ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به حوزه ملی و آبخیز اختصاص دارد، گفت: تخصیص اعتبارات و مشارکت مردم می‌تواند تعداد پروژه‌های آبخیزداری در قوچان را افزایش دهد.

کد خبر 6081445

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • آبگیری ۱۱۰ میلیون مترمکعبی سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!