Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:45:01 GMT

توضحات نورشرق در مورد دلیل محرومیت شهر خوردو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۲۵۰

توضحات نورشرق در مورد دلیل محرومیت شهر خوردو

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدارسیون فوتبال در مورد دلایل محرومیت شهرخودرو و دو بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش خبری روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال با این مضمون قرار گرفت که باشگاه شهرخودرو به دلیل جذب حسن جعفری و میلاد سرلک در پنجره زمستانی، از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است و این دو بازیکن نیز علاوه بر جریمه های نقدی سنگین که 5 برابر مبلغ قرارداد آنها با نساجی مازندران بوده است، 4 ماه هم از حضور در میادین فوتبالی محروم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با چرایی صدور این حکم در گفتگو با "ورزش سه" بیان کرد: ببینید باید به مسائلی توجه کنید؛ ما در صدور  این حکم جانب باشگاه را نگرفتیم و ما اصول را رعایت کردیم. در واقع این دعوای میان دو باشگاه بود.

 

نورشرق سپس در مورد محرومیت 4 ماهه دو بازیکن شهرخودرو، ادامه داد: بازیکنی که باشگاه بخش اندکی از پولش را نداده یا در پرداخت پول تاخیر داشته، شرایطش فرق می کند. در این شرایط به بازیکنی که از وضعیت باشگاه سوء استفاده کرده، باید توجه شود. این را هم باید گفت که در پرونده هایی که ما بررسی می کنیم، هیج موردی مثل هم نیست و میان پرونده های مختلف تفاوت وجود دارد.
از نورشرق در این رابطه پرسیدیم که اگر بازیکن طبق بندهای قرارداد، اقدام به جدایی و فسخ قرارداد با باشگاه جدید کرده باشد، شرایطش چگونه خواهد بود که رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در این زمینه اینگونه توضیح داد: بازیکن حقش است که پولش را بگیرد، ولی باید به شرایط اقتصادی باشگاه هم توجه کند؛ نه اینکه فسخ کند و برود جای دیگری قرارداد ببندد. این موضوع دو طرفه است  و باید به آن توجه شود.

 

از نورشرق در این رابطه پرسیدیم که با این وصف اگر دو بازیکن ایرانی شهر خودرو بازیکن خارجی بودند، شرایط متفاوت می شد، توضیح داد: بازیکن خارجی هم بستگی دارد به مفاد قراردادش و اگر باشگاه ایرانی قرارداد خوب ببنندد مشکلی ایجاد نخواهد شد.

نورشرق سپس با اشاره به باشگاه های ایرانی ادامه داد: ما حتی می توانیم مدل های قراردادی به باشگاه های ایرانی ارائه بدهیم. باشگاه ایرانی باید شرایط مالی خودش و ایران را ببیند و به امکانات نقل و انتقالاتی پول هم توجه کند و بعد قرارداد ببندد. باشگاه های ایرانی باید در این شرایط به ریال قرارداد ببندند و بازیکن پولش را از صرافی بگیرد، نه اینکه تعهداتی برای خودش ایجاد کند که نمی تواند انجام دهد.

شهر خودرو فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر