Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد نشست کمیسیون مشترک برجام در روز چهارشنبه ۷ اسفند یک نشست دوره‌ای است و به سازوکار حل اختلاف برجام ارتباطی ندارد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک برجام در روز چهارشنبه صرفاً یک نشست عادی و دوره‌ای است و ارتباطی با ساز‌وکار حل اختلاف برجام ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عباس موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام در وین تصریح کرد: جلسه ای که روز چهارشنبه 7 اسفند برگزار می شود، نشست عادی و دوره ای کمیسیون مشترک برجام است که در سطح معاونین وزرا و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد. وی تاکید کرد این جلسه ارتباطی با سازوکار حل اختلاف برجام نداشته و جلسه عادی کمیسیون مشترک است که هر سه ماه یکبار برگزار می شود.

نشست کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می‌شودبورل: اروپا برجام را تمام شده نمی‌داندظریف: بازگشت ایران به تعهدات برجامی به اقدامات اروپا بستگی داردلاریجانی: ایران پس از خروج آمریکا از برجام با اروپایی‌ها مدارا کرد / پاسخ قاطعی به اقدام غربی‌ها در ارتباط با ماده 36 توافق‌نامه برجام دادیمبورل: اروپا به ایران برای برخورداری از مزایای برجام اطمینان دهدروسیه: تروئیکای اروپایی از اقدامات غیرسازنده در قبال برجام دست بردارندمدیرکل آژانس: ایران اقدامی در راستای نقض برجام انجام نداده است

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سخنگوی وزارت خارجه هیئت نظارت بر اجرای برجام برجام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه هیئت نظارت بر اجرای برجام برجام سخنگوی وزارت خارجه هیئت نظارت بر اجرای برجام برجام کمیسیون مشترک برجام حل اختلاف برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در محکومیت شدید رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد موضع گیری انجام داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.
کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش