Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز (دوشنبه) گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد از تعداد کارمندان کاخ سفید کاسته و افرادی را به جایشان منصوب کند که در پست‌های دولتی کلیدی به او وفادار هستند.

به گزارش ایسنا، سی‌ان‌ان به نقل از منابع مطلع گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا فهرستی از افرادی را که برای دولت او "مناسب‌تر" هستند، ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه آمریکایی به نقل از یک منبع گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی گفته است که می‌خواهد شماری از افراد دولتش را که نسبت به آن‌ها به او هشدار داده‌اند، برکنار کند.

دونالد ترامپ پس از تبرئه شدن در محاکمه استیضاح سنای آمریکا برای سازماندهی مجدد کارکنانش اقدام کرده است. او اوایل فوریه به خبرنگاران گفت که آن‌ها باید انتظار خروج تعداد بسیار بیشتری از کارمندان کاخ سفید را داشته باشند.

الکساندر ویندمن، مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا پس از شهادت در تحقیقات استیضاح در مجلس نمایندگان از فعالیت در کاخ سفید برکنار شد. ترامپ همچنین شاهد دیگری در تحقیقات استیضاح مجلس نمایندگان را اخراج کرد که گوردون سوندلند، سفیر ایالات متحده در اتحادیه اروپا بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به برخی اظهارنظر‌ها درباره تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین و اسرائیل واکنش نشان داد.

او همچنین از ولودیمیر زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند.

کربی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که هیچ سرباز آمریکایی در اوکراین نخواهد بود.

پیش از این موضوع تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین واسرائیل مطرح شده بود که جمهوری خواهان کنگره با این ایده مخالفت کردند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طرح کلی طرح خود را برای انتقال کمک‌های خارجی مبنی بر چهار لایحه جداگانه کمک به اوکراین، رژیم‌صهیونیستی و تایوان و دیگر اولویت‌های امنیت ملی را ارائه و اعلام کرد که این لوایح جداگانه به رای گذاشته خواهد شد.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر از کمک‌های ایالات متحده به اوکراین به ارزش ۶۱ میلیارد دلار که در ماه اکتبر توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا رونمایی شد، مخالفت کردند. آنها تاکید داشته‌اند که این مبالغ می‌تواند خرج مصارف داخلی کشور شود و مسئله عبور مهاجران غیرقانونی از مرز با مکزیک اولویت بالاتری نسبت به جنگ اوکراین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد