Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به تاکید شهردار تبریز مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: به همت نیرو‌های تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مناطق ۱۰گانه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم طی ۱۰روز لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر را تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین بعد از اتمام لکه گیری معابر اصلی شهر تا عید رفع ایرادات و لکه گیری آسفالت معابر فرعی نیز در دستور کار نیرو‌های خدمات شهری قرار دارد.

او گفت: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز افزود: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه گیری است که مورد توجه نیرو‌های خدماتی مناطق دهگانه شهرداری تبریز قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: روش‌های مختلفی برای لکه گیری و رفع خرابی‌های آسفالت و همچنین درزگیری ترک‌های آسفال وجود دارد که به تناسب وضعیت آسفالت و همچنین وضعیت بارش در سطح شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر شهرداری تبریز لکه گیری آسفالت آسفالت معابر خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک