Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک فعال صنفی معلمان پیشنهاد کرد برای جبران تعطیلی‌ها یک‌ماه به سال تحصیلی افزوده شود.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، کشور چین با تمام زیر ساخت‌های بهداشتی و توان مالی حدود دو ماه است که درگیر یک ویروس ناشناس شده که 80 هزار نفر و بیش 2500 نفر جانشان را از دست دادند و در همان روزهای نخست برخی شهرها من جمله ووهان را قرنطینه کرد اما از زمانی که این ویروس در قم تایید شد نه تنها قرنطینه نشد بلکه مسولان امر در تعطیلی مدارس و دانشگاه تعلل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که برخی از دانشجویان با اعتراض خواستار تعطیلی دانشگاه‌ها شدند اما تعطیلی برخی از مراکز آموزشی نیز به صورت موردی تعطیل شدند. محمدرضا نیک‌نژاد از فعالان صنفی آموزشی بر این باور است که برای کنترل این ویروس مدارس تعطیل شود.
محمدرضا نیک‌نژاد در گفتگو با«پیام نو» خاطرنشان کرد: چندی پیش پزشکان دانشگاه تهران برای مقابله به کرونا 13 پیشنهاد به دولت ارائه داد که یکی از این پیشنهاد این بود که تمام مقاطع تحصیلی از مهدکودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات عید با هدف پیشگیری از انتشار ویروس تعطیل شوند.
محمدرضا نیک‌نژاد گفت: با توجه به اینکه این ویروس دوره نهفته دارد و از طرف دیگر از ابعاد گستره آن اطلاعات دقیقی در دست نیست بهتر است مدارس به مدت یک‌هفته تا ده روز تعطیل شود.
این فعال صنفی آموزشی تاکید کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت و درمان در مرحله شناسایی و بررسی وضعیت گستردگی این بیماری در سطح کشور است؛ بنابراین تا زمانی که آمار دقیقی از وضعیت افراد مشکوک یا تایید شده در دست نباشد نمی توان گفت که مدارس باید تا پایان عید تعطیل شوند.
وی تصریح کرد: بعد از تحقیقات، اگر وضعیت در حد تهدید و خطر نبود؛ مدارس با رعایت مسائل بهداشتی تا روزهای پایانی سال به کار خود ادامه دهند.
نیک نژاد اذعان کرد: با برخی از معلمان درباره تعطیلات مدارس تا پایان تعطیلی عید نوروز صحبت کردم اما آنها هم موافق چنین اقدامی نیستند مگر اینکه اوضاع وخیم شود.
این کارشناس آموزشی اضافه کرد: دروس آموزشی به‌دلیل تعطیلات زیاد آلودگی هوا عقب است و شرایط را برای دانش آموزان و معلمان سخت کرده است.
نیک‌نژاد در پایان افزود: در صورتی که اوضاع وخیم‌تر شد و وزارت آموزش و پرورش مجبور به تعطیلی مدارس تا پایان تعطیلات عید شد؛ شایسته است برای جبران این تعطیلی‌ها به سال تحصیلی یک ماه اضافه کنند و امتحانات تیر ماه برگزار شود.
منبع: پیام نو برچسب ها: چین ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: چین کرونا تا پایان نیک نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم