Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان با بیان اینکه تا کنون تعدادی از افراد مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی سطح استان مراجعه کرده و تحت مراقبت قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: آزمایشات این گونه افراد برای بررسی‌های بیشتر و تعیین تکلیف، به آزمایشگاه مربوطه در تهران ارسال شده و خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مثبتی تایید نشده و همگی منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند، افزود: رعایت نکات و دستورات بهداشتی؛ مهمترین راه پیشگیری از ابتلای به کرونا ویروس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: در تلاش هستیم تا یکی از بیمارستان‌های مرکز استان را برای بستری و قرنطینه بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس را با تمام تجهیزات و امکانات؛ آماده کنیم.

کد خبر 4862316

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام محمد کریمیان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری افراد آموزش‌دیده در حوزه نفت و گاز در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه در نشست شورای اشتغال استان ایلام گفت: قرارداد حوزه نفتی آذر در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ به‌منظور حفاری ۱۹ حلقه‌چاه جدید در استان منعقد شده که لازم است دوره‌های آموزشی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به منظور به‌کارگیری نیروهای بومی در استان، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ضرورت دارد نشستی مشترک با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای و مدیران شرکت‌های فعال حوزه نفت و گاز در استان و نمایندگان نیروهای آموزش دیده، برگزار شود که در این نشست تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت افراد آموزش‌دیده استان در رشته‌های مهارتی ویژه نفت و گاز در این پروژه‌ها برای به‌کارگیری افراد بومی اتخاذ شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز، در گذشته نبود افراد آموزش دیده تخصصی بومی در حوزه نفت و گاز را دلیل اصلی عدم به‌کارگیری نیروهای بومی بهانه می‌کردند اما امروز این آموزش‌ها در استان با حضور افراد علاقه‌مند برگزار شده و حدود ۴۰۰ نفر آموزش‌های لازم را کسب کرده و ۱۰۰ نفر دیگر نیز در حال آموزش هستند و دیگر بهانه‌ای برای به‌کارگیری این افراد در این حوزه وجود ندارد.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: مصوب شده است که ۲ هنرستان در جوار مناطق فعال حوزه نفت و گاز استان در شهرستان‌های چوار و مهران با همکاری آموزش و پرورش استان دایر شود و لازم است که فنی و حرفه‌ای هم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل استان نبود مراکز و تعمیرگاه‌های خودروها و ماشین‌آلات راه‌سازی و سنگین در استان است که صاحبان این خودروها برای تعمیر خودروها و ماشین‌آلات مجبور به مراجعه به خارج از استان هستند که آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این خصوص می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی برای افراد علاقه‌مند، از هزینه‌های فراوان برای تعمیر ماشین‌آلات سنگین جلوگیری کند.

استاندار ایلام با بیان این‌که امروز بسیاری از امور مربوط به ساختمان، صنایع دستی و هنری مربوط به صنایع چوبی است، گفت: از امکانات و ظرفیتی که فنی و حرفه‌ای در حوزه آموزش‌های صنایع چوبی در استان دارد باید در راستای مهارت‌آموزی و اشتغال استفاده شود و هم‌چنین دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در این زمینه وارد کار شوند.

بهرام‌نیا با تاکید بر این‌که خروجی جلسات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اشتغال استان بایذ به ایجاد اشتغال و رونق سفره مردم منجر شود، تاکید کرد: در پایان سال عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس ایجاد اشتغال، ارزیابی می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید با هم‌افزایی نقش خود را در تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال در استان ایفا کنند.

وی با اشاره به این‌که همه دستگاه‌های اجرایی با این نگاه که در برنامه هفتم توسعه، در زمینه رشد اقتصادی و تولید، سهم دستگاه‌های اجرایی مشخص شده است، گفت: همه مردم، بخش خصوصی و مسئولان برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی در برنامه توسعه هفتم لازم است که پای کار بوده و سهم خود را اجرایی کنند.

گفتنی است این نشست با محوریت مهارت‌آموزی در راستای ایجاد اشتغال در استان با حضور دستگاه‌های عضو شورای اشتغال استان برگزار شد.

کد خبر 6076575

دیگر خبرها

  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • بکارگیری ۵۰۰ جوان آموزش دیده در حوزه نفت و گاز ایلام
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • به‌کارگیری افراد آموزش‌دیده در حوزه نفت و گاز در استان ایلام