Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@19:18:19 GMT

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۵۱۷

خرداد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه با هشدار به رژیم صهیونیستی تأکید کرد که اگر این رژیم حملاتش به غزه را شدت بخشد، بهای آن را پرداخت می‌کند.
به گزارش خرداد ، پایگاه خبری «فلسطین الان»، حماس در واکنش به سخنان امروز بنیامین نتانیاهو درباره گسترش حملات به غزه، اعلام کرد: اسرائیل باید مسؤولیت گسترش حملات هوایی خود به نوار غزه را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
این جنبش با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: گروه های فلسطین به طور متحد و یکپارچه به جنایت های اسرائیل پاسخ دادند و اگر اسرائیل حملاتش به غزه را شدت ببخشد، بهای آن را باید بپردازد.
حماس در حالی به اسرائیل هشدار می دهد که نتانیاهو پس از شلیک چند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی، شامگاه یکشنبه و امروز دوشنبه، از احتمال حمله گسترده به غزه خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به دنبال تشدید درگیری با نیروهای مقاومت نشستی با فرماندهان ارتش در مقر وزارت دفاع در تل آویو برگزار کرد.
افیخای ادرعی سخنگوی جنبش ارتش اسرائیل ساعاتی پیش اذعان کرد که جنگنده های این رژیم برخی مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه از جمله یک پایگاه نظامی در خان یونس را هدف قرار دادند.
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته منطقه عدلیه در حومه دمشق را با چند موشک مورد هدف قرار داد که بر اثر آن «سلیم احمد سلیم» (۲۴ ساله) و «زیاد احمد منصور» (۲۳ ساله) از مبارزان گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی جان خود را از دست دادند.
 نیروهای مقاومت فلسطین در غزه امروز (دوشنبه) نیز در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی دست کم هشت فروند موشک به سمت جنوب سرزمین های اشغالی شلیک کردند.
جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در واکنش به حملات اسرائیل به مواضع این گروه در سوریه موشک هایی را به سمت جنوب سرزمینهای اشغالی شلیک کردند.  
یک فروند از موشک ها در شهر «سدروت»  فرود آمد و موجب وارد شدن خساراتی به یک ساختمان شده است. برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، حماس

منبع: خرداد

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشار‌های وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روز‌های آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • رهبران حماس قطر را ترک می کنند یا نه؟