Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین میزبانی بین المللی و رسمی دواتلون کشور تحت عنوان کاپ آسیایی دواتلون کرج ۲۰۲۰ امروز در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان البرز در دهکده ورزشی چهارباغ برگزار شد.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون، نخستین میزبانی بین المللی و رسمی دواتلون کشور تحت عنوان کاپ آسیایی دواتلون کرج ۲۰۲۰ امروز در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان البرز در دهکده ورزشی چهارباغ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد برابر تقویم رسمی اتحادیه بین المللی ترای اتلون (ITU)  و با حضور عمر ابوبکر نماینده ITU از کشور سنگاپور به عنوان مدیر فنی این مسابقات با تعداد ۲۰ ورزشکار در بخش آقایان و ۱۴ ورزشکار در بخش بانوان برگزار شد که در پایان و در بخش بانوان اسماء بیگ‌زاده موفق به کسب مدال طلا و جایزه نقدی ۲۵۰ دلاری مسابقات شد. پس از وی فاطمه میریان نایب قهرمان و زهرا رئیسی نفر سوم مسابقات شدند و به ترتیب جوایز نقدی ۱۵۰ و ۱۰۰ دلاری را از آن خود کردند.

در بخش آقایان سید محمد حسینی ضمن کسب عنوان قهرمانی جایزه نقدی ٢٥٠ دلاری مسابقات را نیز دریافت نمود. محمد حسین طیبی و علی رضوانی به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این دروه از رقابت‌ها ایستادند و جوایز دلاری خود را دریافت نمودند.

لازم به ذکر است که ورزشکاران حاضر در این رویداد باتوجه به قرار داشتن در تقویم رسمی اتحادیه از امکان کسب امتیاز لازم برای ارتقاء در رنکینگ ITU برخوردار می‌باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سه گانه کاپ آسیایی بخش آقایان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب ۴ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و بدست آوردن ۵ امتیاز از ۷ بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی درسکوی دوم ایستاد و مدال نقراه تصاحب کرد.

دراین رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با ۵ امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

مسابقات جشنواره شطرنج پسران کشور نیز با حضور ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان