Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:16:31 GMT

ارائه طرح جامع گردشگری از کویر سمنان تا خطیرکوه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۶۰۵

ارائه طرح جامع گردشگری از کویر سمنان تا خطیرکوه

منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از ارائه طرح جامع گردشگری از کویر سمنان تا خطیرکوه خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نیروهای نخبه و جوان نیل به این هدف دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو عصر امروز در دیدار با علیرضا آشناگر، استاندار سمنان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در سایه‌سار تعامل سازنده و همه‌جانبه با دیگر منتخبان مردم در دیگر حوزه‌های انتخابیه استان، در جهت همکاری مشترک و رشد متوازن استان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از حضور مردم و تلاش استاندار و سایر اعضای ستاد انتخابات استان سمنان در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور گفت: با تلاش استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سایر اعضای ستاد انتخابات استان، انتخاباتی سالم و مطلوب در استان برگزار شد و مردم استان با وجود تمام کمبودها و مشکلات موجود به صحنه آمده و تصاویر زیبایی از وحدت، همدلی و مشارکت را به نمایش گذاشتند.

منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با اشاره به خط مشی خود در انتخابات برگزارشده بر محور اخلاق‌مداری و رعایت مقررات گفت: سعی کردیم تا در پروسه انتخابات و به‌ویژه تبلیغات انتخاباتی با رعایت اخلاق، در چارچوب حاکمیتی عمل نموده و از ورود به حواشی پرهیز کنیم.‌

گلرو گفت: تلاش خواهیم کرد تا در سایه‌سار تعامل سازنده و همه‌جانبه با دیگر منتخبان مردم در دیگر حوزه‌های انتخابیه استان، در جهت همکاری مشترک و رشد متوازن استان گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای جایگاه استان سمنان و به‌ویژه مرکز استان در کشور بر ضرورت تقویت این جایگاه در تحکیم تمدن نوین اسلامی و رضایت رهبر معظم انقلاب و مردم این خطه از میهن اسلامی تأکید و عنوان کرد: باید بپذیریم که جامعه پیرامون ما دچار آسیب‌هایی است که برخی از آن مربوط به برخی مسئولان است، لذا باید تلاش نماییم تا با مساعدت مدیریت ارشد استان، مدلی جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی را ارائه کرده و در جهت مدیریت مطلوب و باکیفیت پیش رویم.‌

منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با اشاره به مسئولیت‌های پیشین و ارتباطات ملی و بین‌المللی خود به‌منظور کمک به رشد و توسعهٔ استان و حوزه انتخابیه خود گفت: دسترسی‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی دارم که با استفاده از این ظرفیت و همچنین با مساعدت معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه تلاش خواهم کرد تا ضمن معرفی استان و به‌ویژه حوزه انتخابیه خود در جهت توسعهٔ دانش‌بنیان و بهره‌مندی از تکنولوژی برتر حتی در شرایط تحریم استفاده کرده و در این راستا ظرفیت کشورهای همسایه، فرصتی بسیار مناسب برای نیل به این هدف و معرفی این منطقه است.

وی با تأکید بر پتانسیل مهم گردشگری در حوزه انتخابیه خود گفت: برای توسعهٔ گردشگری در این حوزه، طرح جامع گردشگری از کویر سمنان تا خطیرکوه را ارائه کرده و معتقدم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و به‌ویژه استفاده از نیروهای نخبه و جوان نیل به این هدف دور از انتظار نخواهد بود.

منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از استاندار سمنان خواست تا زمان تشکیل رسمی مجلس یازدهم، جلساتی با حضور استاندار و دیگر منتخبان استان با هدف بحث و تبادل‌نظر و ارائه راهکارها در جهت توسعه استان برگزار شود که این درخواست مورد موافقت استاندار سمنان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گردشگری سمنان طرح جامع خطیرکوه مهدی شهر و سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود