Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:02:55 GMT

۲۱ نفر در قم درمان شدند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۶۱۷

۲۱ نفر در قم درمان شدند

محمد توکلی در حاشیه حضور در قم، افزود: از این تعداد، ۱۳ تَن در بیمارستان کامکار و ۸ تَن در بیمارستان فرقانی بستری بودند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر ۳۲۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی قم بستری هستند، یادآور شد: برخی از این بیماران به بیماری آنفلوانزا مبتلا بوده و برخی مشکوک به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: با تجهیز این آزمایشگاه کار‌های تشخیص در قم انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست که تست‌های تشخیص ویروس کرونا به تهران ارسال شود.

توکلی بیان کرد: برای پرسنل بیمارستان‌هایی که با بیماران مبتلا به کرونا سر و کار دارند، ۲ خوابگاه اختصاصی مشخص‌شده است و بسته‌های حفاظت فردی نیز برای کارکنان و بیماران تامین شده است.

به گفته وی، این بسته‌ها هر شب وارد قم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌شده است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.

بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم مورخ پنجم اسفندماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز‌های جماعت، مراسم مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) متوقف و دور ضریح مطهر نرده‌های حائل قرار داده شد.

همچنین فعالیت سینما‌های قم و برنامه‌های هنری و سینمایی و همچنین دانشگاه‌های قم تا ۹ اسفند متوقف شده‌است. /

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قم ویروس کرونا بیمارستان ویروس کرونا در ایران بیماری عفونی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد