Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:39:58 GMT

کارگروه مقابله با کرونا در خرمشهر تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۶۷۵

کارگروه مقابله با کرونا در خرمشهر تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مطور جزیره عصر امروز در جلسه شورای شهر خرمشهر گفت: این کارگروه باید چند کمیته از جمله کمیته پشتیبانی، پیشگیری و اطلاع‌رسانی با حضور شهرداری و دیگر دستگاه‌ها همچون شبکه و مرکز بهداشت تشکیل شود.

وی ضدعفونی کردن مدارس، وسایل نقلیه عمومی، تاکسی‌ها و تاکسی‌های تلفنی را نیز از جمله برنامه‌هایی لازم‌الاجرا برای مقابله با بیماری کرونا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطور جزیره با اشاره به جریان‌های أخیر گران‌فروشی و احتکار ماسک، خواستار اشد مجازات برای عاملان شد و گفت: از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی درخواست می‌شود اشد مجازات را برای کسانی که سلامت مردم را به بازی گرفتند، تعیین کند.

فاخر ربیعی فر یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر نیز در این جلسه با اشاره به بررسی بودجه ۹۹ به عنوان یکی از دستور جلسه این جلسه شورای شهر خرمشهر، از نادرست بودن آمار ارائه شده به شورا خبر داد.

وی همچنین به غیبت مکرر دو عضو شورای شهر خرمشهر در جلسات اشاره کرد و گفت: رئیس شورا باید با حضور نداشتن مکرر این دو عضو طبق قانون برخورد کند.

مصطفی میاح پور مدیر واحد زیباسازی شهرداری خرمشهر نیز در این جلسه به برشماری اقدامات آماده سازی شهر برای استقبال از سال جدید پرداخت و گفت: برای نوروز ۹۹، ۴۰ آلمان شهری برای خرمشهر آماده شده است که از این تعداد ۲۰ المان دریایی است.

رنگ‌آمیزی جداول بلوار ساحلی و پل جدید و نصب المان‌های نوروزی را از دیگر اقدامات دانست و از پایان پروژه‌های اجرایی تا ۱۵ اسفندماه سال جاری خبر داد.

کد خبر 4862314

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر خرمشهر ویروس کرونا کارگروه سلامت سلامت خوزستان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان یاسوج شورای شهر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان تاکید کرد: دولت به مقوله مسکن نگاه ویژه‌ای دارد که بی شک استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به توان تعاونی‌ها، سرمایه‌دارها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقای کیفی ساخت مسکن در خوزستان افزود: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت‌های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیلگری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی استان به خصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالا بردن سرعت و کیفیت پروژه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه‌های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی در حوزه‌های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد کرد.

وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6079991

دیگر خبرها

  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • آیا دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می کند؟ / تشکیل جلسه شورای عالی کار
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • شورای امنیت به درخواست اسرائیل تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه اضصراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به اسرائیل
  • اسرائیل خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت شد