Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه اعلام کرد که با توجه به اهمیت سلامت عمومی و ضرورت حفظ و صیانت از امنیت بهداشتی اتباع ایران و عراق، سفر اتباع عراقی به ایران تا تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ برابر با ۶ مارس ۲۰۲۰ ممنوع خواهد بود.

گفتنی است در پی شیوع ویروس کرونا در ایران برخی از کشورهای همسایه اقدام به بستن مرزهای خود با ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران این اقدامات از سوی کشورهای همسایه را اقدامات پیشگیرانه موقت خواند و افزود: ما هم در برخی موارد در بحث ویزاها به اتباع خارجی داریم فکر می‌کنیم که کاهش یابد و طبیعتا طرف‌های مقابل نیز همین گونه است.

موسوی افزود: امیدواریم با سرعت و جدیتی که در کار مبارزه با کرونا در کشور ما شروع شده به زودی شاهد روند معکوس ابتلا به این بیماری باشیم و بتوانیم خبر خوش را به مردم ایران و کشورهای همسایه بدهیم و اطمینان بدهیم که خطری متوجه آنها نخواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینی و درآمدزایی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌غلامرضا روشان روز یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان از زندان مرکزی اهواز گفت: مهارت‌آموزی به مددجویان باهدف اشتغالزایی و کسب درآمد از جمله اهداف و برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است.

وی با بیان اینکه پارسال حدود ۷ هزار زندانی آموزش‌های فنی و مهارتی فرا گرفتند و گواهی رسمی فنی و حرفه‌ای را در ۲۵ رشته دریافت کردند، افزود: درحال حاضر ۲ هزار زندانی در زندان‌ها و کارگاه‌های استان مشغول کار هستند و کسب درآمد می‌کنند.  

روشان با اشاره به اینکه اداره کل زندان‌های استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مقام نخست کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرده است، ادامه داد: روزانه بیش از ۸۵ درصد زندانیان استان از برنامه‌ها فرهنگی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در دیدار با جمعی از زندانیان زندان مرکزی اهواز گفت: زندان فرصتی برای احیای انسان‌های آسیب دیده از جرم بوده و اقدامات زندان‌ها در اصلاح مجرمان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها قابل تحسین است.

وی افزود: مددجویان با کمک اقدامات و فرصت‌های اصلاحی و تربیتی مجموعه زندانبانی اسلامی، به مسیر زندگی سعادتمندانمه اجتماعی باز گردند.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: مددجویان از فرصت اجباری برای اصلاح رفتار و اندیشه‌های مجرمانه خود استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • کارآفرینی و درآمدزایی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد
  • (ویدئو) جشن عراقی‌ها در مقابل سفارت ایران