Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@12:32:08 GMT

مدارس البرز تا پایان هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۷۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان، تمام مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

سالار قاسمی اظهارداشت: براین اساس تمام واحدهای آموزشی ، سالن های ورزشی ، کانون های فرهنگی تربیتی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان این استان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: حضوردانش آموزان در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به هر دلیل در مکان های ذکر شده ممنوع می باشد.

قاسمی  با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان در اولویت می باشد، تصریح کرد: در این روزها که شاهد ابتلا تعدادی از هموطنانمان به بیماری کرونا هستیم، ضرورت دارد، والدین مراقبت لازم را از فرزندان خود در خانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی که از سوی کارشناسان تاکید می شود باید مورد توجه ویژه از سوی دانش آموزان، والدین و حتی فرهنگیان قرار گیرد.

مدارس و دانشگاه های البرز دیروز و امروز نیز تعطیل بودند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

 

ایرنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HJC برچسب ها: آموزش و پرورش ، دانش آموزان ، تعطیل ، ویروس کرونا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان تعطیل ویروس کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است و برنامه‌های دولت سیزدهم مبنی‌بر این رکن اساسی است. این برنامه همه جامعه را در بر‌می‌گیرد و یکی از بخش‌های این طرح سلامت مدارس است.

وی با بیان اینکه در کنار سلامت مدارس باید سلامت فردی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهیم، ادامه داد: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ سفیر سلامت در جامعه وجود دارد که درصدد هستیم این تعداد را به ۴ میلیون نفر افزایش دهیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز کرد: ارتقا سلامت جامعه تنها از سوی فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد و مهم‌ترین برنامه در حوزه دانش‌آموزان است،  ما دانش آموزانی داریم که سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند.

وی بابیان اینکه تغذیه دانش‌آموزی بسیار مهم است، گفت: یکی از مسائل شیر مدارس است که در برنامه هفتم به این موضوع پرداخته شد.

فرشیدی خاطرنشان کرد: اقداماتی درجهت افزایش و استمرار  ارتباط وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و خانواده را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند