Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:33:30 GMT

اخطار شدید به تیم‌های فوتبال خوزستان باب بدهی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۸۴۹

اخطار شدید به تیم‌های فوتبال خوزستان باب بدهی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست دبیر کلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تأکید کرد که باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز به مدت یک هفته نسبت به پرداخت بدهی‌ها خود فرصت دارند.

ابراهیم شکوری در این نامه تأکید کرده است که این باشگاه‌ها نسبت به ارسال رضایت‌نامه‌های مربوط به پرداخت بدهی‌ها به طلبکاران یک هفته فرصت دارند؛ پس از رؤیت این نامه وفق شرایط موضوع نامه به کمیته انضباطی فدراسیون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است پس از گذشت این مدت و ارسال نکردن رضایت‌نامه‌ها وفق بند الف و ب ماده ۸۹ مقررات یاد شده نسبت به جریمه نقدی و یا کسر امتیاز و یا محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و یا سقوط به دسته پایین‌تر حکم مقتضی صادر خواهد شد.

این احکام وفق بند ۴ ماده ۸۹ قطعی بوده و فقط قابل‌اعتراض در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خواهد و تبعات آن متوجه باشگاه‌ها است.

کد خبر 4862331

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال استقلال خوزستان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ورزش خوزستان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو