Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، سلطانی‌فر همچنین از مدیران کل این سه استان خواست توانمندی‌های سمن‌های جوانان را برای کمک‌رسانی به مردم با هماهنگی سازمان هلال احمر به کار گیرند.
بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی شدیدی غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
بنا بر پیش‌بینی‌ها، میزان بارش در استان‌های اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۳۰ میلیمتر و در استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۱۰۰ میلیمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر استان‌های همجوار نیز هشدارهای خطر وقوع سیل به مردم داده شده است.
از این رو، ستادهای مدیریت بحران در این استان‌ها به مردم بویژه روستاییان و عشایر هشدار دادند که حریم رودخانه ها را تخلیه کنند.
سامانه جدید بارشی از عصر دوشنبه مناطق غربی کشور را در بر گرفته است و طی روزهای آینده بر شدت بارش‌های آن افزوده می‌شود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد ایلام کردستان همدان مسعود سلطانی فر کرمانشاه لرستان سازمان هواشناسی پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ایلام کردستان همدان مسعود سلطانی فر کرمانشاه لرستان سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ایلام کردستان همدان مسعود سلطانی فر کرمانشاه لرستان سازمان هواشناسی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

دور رفت مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال کشور، عصر امروز با دیدار تیم‌های بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست‌های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و ۸۹ - ۵۳ تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا تیم‌های ایلام و همدان به مصاف هم می‌روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری