Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان در پی احتمال وقوع سیل در لرستان، ایلام و خوزستان با صدور دستور آماده‌باش، از مدیران ورزشی این استان‌ها خواست؛ همه امکانات ورزشی اعم از سالن‌های سرپوشیده و مجموعه‌های ورزشی را تحت نظر ستاد بحران در اختیار مردم سیل‌زده احتمالی قرار دهند.
به گزارش خرداد، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌فر همچنین از مدیران کل این سه استان خواست؛ توانمندی‌های سمن‌های جوانان را برای کمک‌رسانی به مردم با هماهنگی سازمان هلال احمر به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی شدیدی غرب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.بنا بر پیش‌بینی‌ها، میزان بارش در استان‌های اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۳۰ میلیمتر و در استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۱۰۰ میلیمتر خواهد بود. در سایر استان‌های همجوار نیز هشدارهای خطر وقوع سیل به مردم داده شده است.از این رو، ستادهای مدیریت بحران در این استان‌ها به مردم بویژه روستاییان و عشایر هشدار دادند که حریم رودخانه ها را تخلیه کنند.سامانه جدید بارشی از عصر دوشنبه مناطق غربی کشور را در بر گرفته است و در روزهای آینده بر شدت بارش‌های آن افزوده می‌شود. برچسب ها: لرستان ، خوزستان ، مسعود سلطانی‌فر

منبع: خرداد

کلیدواژه: لرستان خوزستان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج غنی سلطانی، پدر شهید فریدون سلطانی پس از سال‌ها فراغ در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این پدر شهید، امروز با حضور مردم شهید پرور مراغه در گلشن زهرای این شهر برگزار شد.

شهید فریدون سلطانی، متولد ۱۳۴۷، به عنوان سرباز سپاه به جبهه اعزام شد و ۲۴ آبان ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

مردم شهید پرور مراغه در دوران دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم دفاع از وطن کرده اند.

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب