Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@17:26:32 GMT

۲.۵ درصد؛ کاهش قیمت نفت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۲۴۵

۲.۵ درصد؛ کاهش قیمت نفت

در معاملات امروز بازارهای جهان قیمت نفت ۲.۵ درصد سقوط کرد. (منبع)

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت نفت نفت بازار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی

قیمت طلا امروز، دوشنبه (۱۵ آوریل) افزایش یافت و به کمتر از بالاترین رکورد جلسه قبل رسید، زیرا جذابیت شمش به عنوان پناهگاه امن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳۵۰ دلار و ۵۹ سنت رسید. قیمت شمش در روز جمعه به بالاترین سطح تاریخی۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۳ درصد کاهش به ۲۳۶۶ دلار و ۴۰ سنت رسید.

به اعتقاد تحلیلگران، واکنش نظامی مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی، آنها را تکان داده و از این ترسانده که جنگ بزرگتری در راه است.

داده‌های اقتصادی اخیر ایالات‌متحده در مورد بازار کار و تورم باعث شده است که انتظارات بازار برای کاهش نرخ از سوی فدرال رزرو بار دیگر به عقب برگردد. آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو گفت که ادامه خوانش‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده بالا نگران کننده است، اما او بر نحوه رفتار شاخص هزینه‌های مصرف شخصی فدرال رزرو متمرکز است.

سوزان کالینز، رئیس بانک فدرال رزرو بوستون، به دنبال کاهش چند نرخ بهره در سال جاری است، در حالی که انتظار می‌رود بازگرداندن تورم به سطوح مورد نظر زمان ببرد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

همانطور که کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا تاکید می‌کند، تورم در منطقه یورو با ایالات‌متحده متفاوت است، اما این بلوک هم مانند دیگران با مشکلاتی مواجه است که تا چه حد رشد قیمت را محدود کند.

بر اساس گزارش رویترز، گلدمن ساکس پیش‌بینی قیمت طلا در پایان سال را از ۲۳۰۰ دلار به ۲۷۰۰ دلار در هر اونس افزایش داد و گفت که بازار صعودی این فلز تحت تأثیر عوامل کلان معمول نیست.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۷.۹۸ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۹۷۳.۰۵ دلار رسید و پالادیوم با یک درصد کاهش به ۱۰۳۸ دلار ۹۹ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟
  • چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • برنت ۹۰ دلار و ۲۸ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۰.۵۰ درصدی قیمت جهانی طلا
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • شارژ نفت با موشک‌های ایرانی!
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل