Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه یکم اسفند ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۵۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان

پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طی هفته گذشته ۱۵۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان زاهدان کشف کرد.

سردار"محمد قنبری  گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب یک محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش و ۶ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان زاهدان ۱۵۱ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق شامل ۵۷ هزار و ۴۳۰ لیتر گازوئیل، ۳۷ هزار لیتر نفت کوره، ۷ هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین و ۵۰ هزار لیتر قیر قاچاق را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۸ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۶۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

او  با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۴۱۸ میلیون ریال کالای قاچاق از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۴۱۸ میلیون ریال کالای قاچاق، در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبرداد.

سرهنگ"حمید نوری  گفت: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام ایست و بازرسی در محور نیکشهر به ایرانشهر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پلیس پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن ۳ دستگاه ال‌ای دی ۴۹ اینچ، ۲ سرویس ۲۶ پارچه ظروف آشپزخانه، ۵ سرویس ۱۲ پارچه قاشق و چنگال، یک دستگاه غذا ساز، یک سرویس ۲۱ پارچه قابلمه، ۲ دستگاه قهوه ساز، ۲ دستگاه آبمیوه گیری، ۲۱۶۰ پاکت آب انبه، ۲۰ عدد باطری موتورسیکلت، ۴ کارتن سرویس غذاخوری چینی و ۲ کارتن لیوان شیشه‌ای قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ نوری بیان داشت: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۴۱۸ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او  قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نیروی انتظامی لیتر سوخت قاچاق هزار لیتر ۱۵۱ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان