Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور سوم مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در جزیره کیش برگزار شد که امروز(دوشنبه) تیم ها در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند تا ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.

۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک نهایی نهایی شامل توسعه امین دارو، بلومبرگ البرز، شهید شرافتی، آکادمی تنیس اکبر طاهری، پارک آبی اوشن، آکادمی تنیس مومن زاده، رستوران هیوده (الف)، آکادمی تنیس مهذب نیا (و)، بیمه حکمت صبا، آکادمی تنیس مهذب نیا (د)، آبشار اصفهان، عقای نهاجا، بوم رنگ، آکادمی تنیس مهذب نیا (ز)، هیات تنیس کرمان، ول سرویز ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی امروز(یکشنبه) از سوم اسفند در جزیره کیش با حضور ۶۴ تیم آغاز شد و مرحله یک هشتم نهایی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بعد از ۱۰ روز برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات حذفی زنان نیز به دلیل شیوع این ویروس لغو شد.

برچسب‌ها فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس فدراسیون تنیس آکادمی تنیس مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران