Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@15:06:47 GMT

فرآیند ثبت نام حج تمتع غیر حضوری انجام می شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۴۱۲

ساعت 24 -سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از غیر حضوری بودن فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ خبرداد.

 اکبر رضایی با بیان این مطلب افزود: فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ شامل؛ انتخاب کاروان‌ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌گیرد.


وی افزود: برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت نام برداشته شده است و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه نمایند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام زائران در کاروان‌های حج تمتع ۹۹ سه شنبه ششم اسفند ماه منتشر می‌شود. در این در اطلاعیه اولویت‌های تشرف و اولویت‌های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت نام در کاروان‌ها، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و واگذاری قبوض درج شده است.


رضایی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع ۹۹ می‌توانند با مطالعه کامل اطلاعیه، از روز نهم اسفند ماه مبادرت به نام نویسی در کاروان‌ها کنند، گفت: اطلاعات مرتبط با کاروان‌ها پیش از آغاز فرآیند نام نویسی قابل رؤیت و در دسترس زائرین خواهد بود.


وی تاکید کرد:پیش نیاز نام نویسی در کاروانهای حج تمتع سال آِینده، بروز رسانی و تکمیل اطلاعات در سامانه https://reserve.haj.ir است، بنابراین دارندگان قبوض ودیعه گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده‌اند، در زمان باقی مانده این مهم را انجام دهند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حج تمتع حج تمتع ۹۹ کاروان ها نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کرد که کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، در تمام مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی سیزدهم اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و تمام کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 739858

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تاریخ فروش دور جدید بلیت قطارهای مسافری
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان