Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» از افزایش ۶۰ سالن جدید به سینماهای حوزه هنری خبر داد و گفت: نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.

سیدمصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» که اخیرا از سینماهای حوزه هنری در غرب کشور بازدید کرده است، درخصوص برنامه‌های این موسسه برای بازسازی سینماهای فرسوده به خبرنگار سینمایی فارس گفت: موسسه «بهمن سبز» در فاز نخست طرح توسعه سینماهای حوزه هنری، تا پایان شهریور سال آینده ۶۰ پرده جدید به زنجیره سینماهای خود اضافه خواهد کرد تا بیش از پیش در چرخه اکران سینمای ایران نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برنامه توسعه «پردیس سینمایی بهمن سنندج» بیان داشت: در همین استان کردستان به زودی پردیس سینمایی بهمن سنندج با افزایش ۴ سالن جدید به یکی از مجهزترین پردیس های سطح کشور تبدیل خواهد شد. و ان شاءالله تا خرداد سال ۹۹ نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور در این پردیس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در کنار آن ۳ سالن مجزای دیگر نیز برای تبدیل این سینما به پردیس ۷ سالنه طی سال آتی انجام خواهد گرفت تا بتوانیم میزبان سلایق مختلف سینمایی مخاطبان باشیم.

مدیرعامل «بهمن سبز» با اعلام خبر آغاز بازسازی و ساخت «سینما استقلال» سقز نیز بیان داشت: از دیروز (دوشنبه ۵ اسفند) به طور رسمی ساخت پردیس سینمایی استقلال سقز با ۳ سالن برای افتتاح تا شهریور ۹۹ آغاز شد. در کنار ساخت این سینما، حوزه هنری آمادگی دارد حداقل در ۲ شهرستان دیگر استان کردستان نیز سینما راه اندازی کند که البته این امر مستلزم همراهی مسئولان و مدیران استانی است.

حسینی ادامه داد: این بازسازی ها محدود به یک استان نیست و توسعه و ساخت سینماهای قدس و فلسطین همدان، سیاهکل گیلان، ۲۹ بهمن تبریز، عصر جدید گرگان، آزادی کرمانشاه، مهر کوهسنگی مشهد، بهمن بوشهر، آزادی و اکسین خوزستان، بهمن خوراسگان، رهنان اصفهان، بهمن کاشان، آزادی ارومیه، بهمن شهرکرد و... را نیز شامل می شود که درمجموع تا نیمه دوم سال آینده چیزی حدود ۶۰ سالن جدید را به ناوگان سینمایی حوزه هنری اضافه خواهد کرد.

وی در انتها بیان داشت: حوزه هنری و موسسه «بهمن سبز» همواره کوشیده اند تا با ساخت و توسعه سینماها در سطح کشور و بطور خاص در شهرستان ها، ضمن کمک به توزیع عادلانه فرهنگ به حمایت از سینمای ایران بپردازند و امیدواریم در این مسیر همراهی مسئولان و مدیران فرهنگی و هنری استانی و کشوری را ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما حوزه هنری سینمای ایران استقلال سالن روباز غرب ایران سینماهای حوزه هنری سالن جدید بهمن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان

لیلا باغیانی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به تاسیس ۱۱ موسسه تک منظوره فرهنگی در استان گفت: در شهرستان‌های اردکان و تفت یک موسسه، هرات دو موسسه و در یزد هفت موسسه فرهنگی در زمینه برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های فرهنگی و همچنین آموزشی و فرهنگی در سال گذشته تاسیس شد.

وی افزود: همچنین یک موسسه تک منظوره هنری در شهرستان بهاباد در زمینه تئاتر و یک موسسه تک منظوره هنری در شهرستان اشکذر در زمینه موسیقی تاسیس شد.

کارشناسان موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاسیس سه موسسه چند منظوره فرهنگی ـ هنری، تبدیل وضعیت سه موسسه تک منظوره فرهنگی به موسسه چند منظوره فرهنگی ـ هنری در شهرستان یزد و تمدید ٤٢ مورد تمدید پروانه فعالیت موسسات چند منظوره و تک منظوره فرهنگی هنری به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های این اداره در سال ۱۴۰۲ یاد کرد.

باغیانی با اشاره به صدور ۵۸ مجوز برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی خاطرنشان ساخت: سال گذشته همچنین به تخلفات ۲ موسسه فرهنگی و هنری رسیدگی شد و جلسه هیئت رسیدگی به امور مراکز هنری در خصوص صدور مجوز‌های تاسیس نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری