Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:39:55 GMT

احضار عجیب مربی استقلال به کمیته انضباطی باشگاه!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۴۷۶

احضار عجیب مربی استقلال به کمیته انضباطی باشگاه!

آنالیزور استقلال از احضار او به کمیته انضباطی این باشگاه و البته عدم حضورش در این کمیته خبر داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی ۱۱ روز قبل مصاحبه‌ای انجام داد که در آن پیرامون شرایط زمین تمرینی استقلال، سفر پُر ماجرایی که به امارات برای دیدار مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت کویت داشتند، عدم تمرکز بازیکنان و مصدومیت‌هایی که به طبع آن به همراه داشت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت کرده بود.

 

حالا بعد از گذشت حدود دو هفته از این اظهارات، باشگاه استقلال نامه‌ای به مصطفوی ارسال کرده و از او خواسته تا ظهر روز دوشنبه(پنجم اسفندماه) در کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند.

 

اما آنالیزور تیم استقلال در این جلسه انضباطی حضور پیدا نکرده و دلیل آن را به تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها ارتباط داده است.

 

 

مصطفوی با انتشار نامه‌ای که باشگاه استقلال به او داده است، در پیامی نوشته: «خسته نباشید باشگاه بابت برد استقلال به دستم رسید! با تشکر از آنهایی که تحمل شنیدن واقعیت ها را ندارند! با نظر آقا فرهاد، هیچ کدام از بازیکنان و مربی ها به کمیته انضباطی نخواهند رفت.»

استقلال تهران صالح مصطفوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران صالح مصطفوی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

کد خبر 6080024

دیگر خبرها

  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد