Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@09:11:09 GMT

سقف سهمیه بنزین وانت بارها مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۵۵۵

سقف سهمیه بنزین وانت بارها مشخص شد

خبرگزاری میزان- با ساماندهی ناوگان وانت بارها و ارائه کارت هوشمند سقف ارائه بنزین به مالکان این خودروها مشحص شد. تاریخ انتشار: 00:30 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۹۴۶ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اعلام سهمیه بندی وانت بار‌ها مالکان این خودرو نسبت به کمبود سهمیه گلایه‌های فراوانی داشتند و در همین خصوص سازمان راهداری در راستای ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری، دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار را با سیاست تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانت‌بار‌ها بر اساس پیمایش به آن‌ها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگان‌شان باید به ادارات راهداری استان‌ها و شهرستان‌ها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند. سقف سهمیه سوخت وانت بار‌ها ۱۲۰۰ لیتر است فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین وضعیت سهمیه سوخت وانت بار‌ها اظهار کرد: سهمیه سوخت برای وانت‌های کم مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده، اما سهمیه دیگری نیز برای وانت بار‌ها در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: در صورت پیمایش بیشتر وانت بارها و نیاز به سوخت بیشتر، با ثبت پیماش وانت بار‌ها در سازمان حمل و نقل راهداری کشور، مابه التفاوت بنزین سهمیه‌ای و آزاد تا سقف ۱۲۰۰ لیتر در ماه به صورت اعتباری در کارت سوخت آن‌ها واریز خواهد شد.   بیشتر بخوانید: سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش افزایش می‌ یابد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهمیه سوخت اخبار اقتصادی وزارت نفت وانت بار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای سخنان آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را مبنی بر این که این جنبش مسئول عدم دستیابی به آتش بس در نوار غزه است محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت فلسطین از روز نخست مشخص بوده و هست. سخنان بلینکن هیچ ارتباط با واقعیت ندارد.

جنبش حماس تاکید کرد: ما بارها از خود انعطاف به خرج دادیم و سخنان بلینکن با این واقعیت در تضاد است.

در این بیانیه تصریح شده است: درخواست‌های جنبش حماس و مقاومت همان درخواست‌هایی است که طی ماه مارس گذشته ارائه شد و از سوی میانجی گران مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان آتش بس دائمی، عقب نشینی عناصر اشغالگر، بازگشت آوارگان، آغاز بازسازی منطقه‌های ویران شده و افزایش امدادرسانی در نوار غزه هستیم.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد: انعطاف حماس با قلدری‌های نتانیاهو و کابینه وی رو به رو شد. آنها برای طولانی‌تر کردن زمان جنگ علیه نوار غزه در مسیر آتش بس مانع تراشی می‌کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا مدعی شده بود جنبش حماس درخواست‌های خود را در جریان مذاکرات تغییر داده است.

کد خبر 6086205

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد