Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@07:04:17 GMT

توضیحات استاندار درباره شایعه شیوع کرونا در کرمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۶۱۱

به گزارش ایلنا، محمد جواد فدایی در دومین جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا با حضور فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، هدف از تشکیل این نشست را هماهنگی و چاره‌اندیشی جهت کارها و اقدامات پیشگیرانه و در صورت نیاز درمان و کمک به بیماران احتمالی کرونا ویروس عنوان کرد و خطاب به فرمانداران استان گفت: باید فرمانداران سراسر استان اقدامات پیشگیرانه، ارائه آموزش های موثر و ارتقا سطح آگاهی های عمومی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از شایعات مطرح در فضای مجازی مبنی بر ابتلای افرادی در استان به ویروس کرونا گفت: طبق نتایج آزمایش ها و اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان تا کنون، وجود فرد مبتلا به کرونا ویروس در استان تایید نشده است.

فدایی با اشاره به توصیه‌های بهداشتی که طی روزهای گذشته به کرات از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، بیان کرد: بخش مهم کار ما در امر پیشگیری، رعایت توصیه های بهداشتی است که دانشگاه علوم پزشکی ارائه می دهد و در کنار آن از اجتماعات پرهیز شود و تا جای ممکن تجمعات باید لغو شود و در همین راستا، نمایشگاه بهاره را لغو کردیم.

عالی ترین مقام  اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید تمام توان به کار گرفته شود که از شایعات جلوگیری و نگرانی در بین مردم گسترش نیابد گفت: با راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا ویروس، علاوه بر اینکه از شایعات جلوگیری می شود، افراد متخصص و مورد تایید به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کرمان کرونا ویروس کرونا ویروس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان