Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@04:23:23 GMT

سیمئونه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۶۱۶

سیمئونه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، نشریه اسپانیایی «دُن بالن» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ دیه‌گو سیمئونه گزینه اصلی باشگاه بایرن مونیخ برای سرمربیگری باواریایی‌ها است. مدیران این باشگاه آلمانی به دنبال این هستند تا با استخدام سرمربی کنوبی اتلتیکومادرید، پروژه‌ای جدید را کلید بزنند.

باشگاه بایرن مونیخ پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم فصل جاری از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، اقدام به اخراج نیکو کواچ و هانسی فلیک، دستیار وی را تا پایان فصل به عنوان جانشین این سرمربی کروات معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیه‌گو سیمئونه 49 ساله که تا سال 2022 تحت‌قرارداد باشگاه اتلتیکومادرید است، از سال 2011 هدایت این تیم اسپانیایی را برعهده دارد و در این مدت این تیم را تبدیل به تیمی باثبات و یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا کرده است. او در حال حاضر با دستمزد سالیانه 22 میلیون یورو بیشرین دستمزد دریافتی را در بین سرمربیان جهان دارد.

این سرمربی آرژانتینی که در فصول 14-2013 و 16-2015 با اتلتیکومادرید تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرده، تاکنون این تیم را به یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ اروپا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رسانده است.

سرخپوشان مونیخی در حال حاضر با 49 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، هرچند کار دشواری در تکرار قهرمانی دارند چرا که لایپزیگ 48 امتیازی و بوروسیا دورتموند 45 امتیازی هم سخت در تعقیب این تیم هستند، از این‌رو مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند با ایجاد تحول در کادر فنی خود، بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردند.

104 / 351 بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید باواریایی ها بوندس لیگا دیه‌گو سیمئونه لایپزیگ بوروسیا دورتموند اینتراخت فرانکفورت نیکو کواچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید باواریایی ها بوندس لیگا دیه گو سیمئونه لایپزیگ بوروسیا دورتموند اینتراخت فرانکفورت نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است

به گزارش ورزش سه، سال گذشته بود که الیور کان دروازه‌بان سابق بایرن مونیخ و یکی از ارکان مدیریتی این تیم، تصمیم گرفت تا توماس توخل را به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی‌ها معرفی کند. 

حالا با گذشت یک سال و پس از پیامدهای این تصمیم بایرن مونیخ اگرچه قهرمانی در لیگ را به صورت کامل از دست داده اما در لیگ قهرمانان اروپا توانسته به نیمه نهایی این تورنمنت برسد و این اتفاق بسیار برای هواداران این تیم خوشایند است. 

الیور کان در واکنش به صعود بایرن مونیخ پیامی در اپلیکیشن X (توییتر سابق) منتشر کرد و نوشت: به باشگاه بایرن مونیخ تبریک می‌گویم. من به خصوص برای توماس توخل خوشحالم که با تاکتیک های هوشمندانه تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند. قهرمانی در دسترس است!

بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، در آخرین دیدار باید به مصاف رئال مادرید برود و پس از انجام دو بازی به صورت رفت و برگشت شانس خودش را برای رسیدن به فینال ارزیابی کند.

دیگر خبرها

  • تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست
  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم