Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید علی درخشان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت: تا کنون هیچ موردی از کرونا ویروس در این استان دیده نشده است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل اخبار غیرواقع در خصوص کرونا ویروس در فضای مجازی دست یاری به سمت اصحاب رسانه دراز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشان اضافه کرد: بیماری کرونا از آنفولانزا H ۱ N ۱ که در پاییز شیوع پیدا کرد خطرناک‌تر و کشنده‌تر نیست تنها قدرت واگیر آن بیشتر است.

او ادامه داد: ماسک تنها برای افراد بیمار لازم است، افرادی که بیمار نیستند احتیاجی به ماسک ندارند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه با هم برای جوانی جمعیت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روایت گزارش چشم و چراغ این هفته، متولدان سال ۱۴۰۲ است. آمار‌ها از تولد ۲۳ هزار نوزاد در سال گذشته در استان یزد حکایت دارد، آماری که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش روبرو بوده است.

یکی از ارگان‌های تاثیر گذار برای افزایش جمعیت و اجرای قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی است. آنگونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می‌گوید: نرخ ولادت در سال ۹۵، ۲/۶ بود، عددی که در سال ۹۹ به ۱/۹۹ رسید.

دکتر هاشمی افزود: پس از ابلاغ قانونی جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، در استان یزد ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست استاندار وبه دنبال آن در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد، روند کاهشی ولادت متوقف و در سال گذشته نرخ ولادت در استان یزد به عدد ۲ رسید.

وی ادامه داد: راه اندازی کلینک‌های مشاوره، ارائه خدمات درمانی رایگان به مادران باردار، فعالیت مرکز مردمی نفس (مرکز نجات فرزندان سقط)، تولید محتوای فرهنگی و بسته‌های آموزشی و راه اندازی ۳۴ مهدکودک در مراکز علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مادران شاغل از جمله اقداماتی است که در یکسال گذشته انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • امدادرسانی به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری