Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:31:29 GMT

ورود سامانه بارشی زودگذر به استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۷۲۱

ورود سامانه بارشی زودگذر به استان اردبیل

از بعد از ظهر روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی زودگذری به استان شاهد ابرناکی، وزش باد و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا قبل از ظهر روز سه شنبه، 6 اسفند در غالب مناطق استان است و در طی این مدت آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به قرارگیری مرکز کم فشار بر روی دریای خزر و نیز گرادیان فشاری موجود در سطح زمین، طی مدت مذکور وزش باد گاهی تند تا نسبتاً شدید جنوبی در برخی نواحی به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی زودگذری به استان شاهد ابرناکی، وزش باد (گاهی تند)، کاهش محسوس دما، بارش باران و برف، رخداد مه و کاهش دید افقی، در جاده‌های مواصلاتی و مناطق برف‌گیر استان احتمالاً کولاک خواهیم بود.

گفتنی است؛ فعالیت اصلی این سامانه ناپایدار جوی تا ظهر روز چهارشنبه هفته جاری به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود و مجدداً از روز پنج شنبه (8 اسفند) جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد گاهی تند جنوبی تا پایان هفته جاری در غالب مناطق استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل هواشناسی استان اردبیل خبرگزاری فارس وزش باد ظهر روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا بعدازظهر پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، در برخی نقاط وزش باد شدید بعضا تندباد با گرد وخاک، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد هم تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی چهارشنبه نیز کاهش دما و پدیده مه دور از انتظار نیست.

در روز جمعه آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش سرعت باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد