Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@20:14:12 GMT

قد بلند پسر دونالد ترامپ سوژه شد+عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۷۵۵

قد بلند پسر دونالد ترامپ سوژه شد+عکس

رییس جمهور ایالات متحده در ادامه و در حالی که از هیجان بوجود آمده لذت می برد با لحنی نشان از تحسین پسرش می گوید: «واوو. بارون. واوو. [از این تشویق] خوشحال خواهد شد. او پسر خوبی است. این را به شما بگویم که او یک پسر بلند قد است. به تازگی ۱۳ ساله شده و آنقدر بلند است» و سپس با حرکاتش بلندی قد ۱۹۸ سانتیمتری پسرش را تشریح می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاویر منتشر شده نشان می دهد که بارون ترامپ، علیرغم سن پایینش، بسیار بلندقد بوده و از پدرش نیز بلندتر شده است هر چند برخلاف برادران و خواهرانش به ندرت در انظار عمومی ظاهر می شود.
البته موضوعی دیگر در مورد صحبت های دونالد ترامپ در مورد بارون خبرساز شده و آن این که بارون در واقع نه ۱۳ ساله بلکه ۱۴ ساله است و در ۲۰ مارس جاری ۱۴ ساله خواهد شد.
این برآورد اشتباه از سن پسرش باعث شده که برخی ادعا کنند وی ارتباط نزدیکی با پسر خود نداشته و حتی سن دقیق او را نمی داند در حالی که برخی دیگر گفته اند این اشتباه در واقع یکی از نشانه های زوال عقل و فراموشکاری ناشی از پیری در دونالد ترامپ است.
روزیاتو
برچسب ها: خانواده دونالد ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: خانواده دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دکور جذاب «محفل» تا سوژه‌ای که کارشناس برنامه را شگفت زده کرد

احمد ابوالقاسمی کارشناس ایرانی برنامه محفل درباره این برنامه گفت: می‌توان گفت مهم‌ترین پیام و کارکرد برنامه محفل برای جامعه این بود که توانست مفاهیم قرآنی را به روش‌های جذاب به مردم منتقل کند و این کار باعث ارتباط بیشتر مردم با قرآن شد.

وی ادامه داد: حقاً نکات حاج آقای قاسمیان به موقع و قابل استفاده بود و موضوعات قرآنی را طوری بیان می‌کردند که برای همه سطوح جامعه جذاب و قابل فهم بود.

ابوالقاسمی عنوان کرد: دکور فصل دوم برنامه محفل به شدت عالی است و به شخصه فکر نمی‌کردم دکور برنامه تا این اندازه زیبا و چشم نواز شود و قطعا جزو نقاط مثبت فصل دوم برنامه خواهد بود.

وی درباره شرکت‌کنندگان فصل جدید محفل توضیح داد: در فصل جدید محفل چند استعداد دیدیم که واقعا شگفت زده شدیم و برای ما که اهل فعالیت‌های قرآنی هستیم این سوژه‌ها حقیقتا عجیب بود. سوژه‌ای واقعا به سختی حرف میزد یا سوژه‌ای که شش ماهه به دنیا آمده بود و مشکل مغزی داشت، اما حافظ کل قرآن بود و نمی‌توانست به سوالات عادی ما جواب دهد، اما وقتی از او سوال قرآنی می‌پرسیدیم بدون لحظه‌ای مکث جواب می‌داد. این‌ها چیزی جز معجزه نیست.

ابوالقاسمی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری که تیم برنامه محفل دارد این برنامه پتانسیل ادامه‌دار شدن دارد و می‌تواند تاثیرات بیشتری در جامعه داشته باشد. در ایام پخش محفل فصل یک، مردم پیام‌های زیادی به فضای مجازی من ارسال می‌کردند. پیام‌های که دلنوشته بود، اعتراف بود و نشان می‌داد که محفل در جامعه تاثیرگذار بوده است.

این کارشناس عنوان کرد: علاوه بر ایران، محفل در کشور‌های اسلامی دیگر هم زیاد دیده شده است. در ایام حج امسال که به مکه مشرف شده بودم، افراد زیادی به بنده مراجعه می‌کردند بابت برنامه محفل تشکر می‌کردند. به یاد دارم یک خانواده مصری به من مراجعه کردند و گفتند هر شب محفل را می‌دیدیم و واقعا از تلاوت‌ها لذت می‌بردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • از دکور جذاب «محفل» تا سوژه‌ای که کارشناس برنامه را شگفت زده کرد
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق