Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:03:45 GMT

30 زخمی براثر حمله یک خودرو به مردم در آلمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۸۴۵

30 زخمی براثر حمله یک خودرو به مردم در آلمان

دست کم ۳۰ نفر در رژه کارناوالی در آلمان توسط یک خودرو زیر گرفته شدند و گزارش‌های محلی این اقدام را عمدی توصیف کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندیپندنت حداقل ۳۰ نفر بر اثر حرکت یک خودروی ناشناس به سمت جمعیت در کارناوالی در شهر ولکمارسن مجروح شده‌اند.

با توجه به حضور کودکان در این کارناوال، پلیس در حال کار بر روی این مسئله که آیا این یک تصادف غیر عمدی و یا "یک عمل عمدی" بوده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرده که راننده این خودرو دستگیر شده است. چندین کودک در بین مجروحان این رژه کارناوالی در ولکمارسن، در حدود ۲۸۰ کیلومتری جنوب غربی برلین به چشم می‌خورند.

روزنامه آلمانی بیلد گزارش داده است که در حدود یک سوم از مجروحان این حادثه به شدت صدمه دیده‌اند، اگرچه تعداد دقیق مجروحین توسط مقامات تأیید نشده است.

هنینگ هین، سخنگوی پلیس گفته است که مقامات "به فرض اینکه این یک اقدام عمدی بوده است" هنوز خبری رسمی درباره‌ی این موضوع منتشر نکرده‌اند.

هین گفت: "ده ها زخمی وجود دارد که در میان آن ها برخی به طور جدی آسیب دیده‌اند و متأسفانه در میان مجروحین کودکان نیز به چشم می‌خورند."

این حادثه در حین برگزاری کارناوال "Rosenmontagszug" که یک رژه آلمانی است و روز دوشنبه در شهرهای سراسر کشور برگزار می‌شده است، رخ داد.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که کمتر از یک هفته از حمله‌ی یک فرد مسلح در هانائو آلمان در نزدیکی فرانکفورت در یکی از بدترین حملات نژادپرستانه در آلمان پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد که جان ۱۱ نفر از جمله خود او را به کام مرگ کشاند.

لینک کوتاه: asriran.com/00307r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به علت آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز پایانه شرق در اتوبان یاسینی به شرق  بعد از بیمارستان لواسانی ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.در این حادثه که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد یک نفر مصدوم حادثه به بیمارستان سوانح  سوختگی - تنفسی مطهری منتقل شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل