Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:14:13 GMT

پیک سیلاب تا ۲۰ ساعت آینده به پل‌دختر خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۹۴۷

پیک سیلاب تا ۲۰ ساعت آینده به پل‌دختر خواهد رسید

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از ورود موج اول سامانه بارشی به استان و شروع بارندگی‌های شدید در شهرستان خرم‌آباد و بخش‌های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان خبر داد.

رضا میرزایی بیان کرد: موج اول سامانه بارشی وارد استان شده و بارندگی‌های نسبتاً شدید از ساعت ۹ شب دوشنبه در شهرستان خرم‌آباد و بخش‌های علیای حوضه آبریز رودخانه کشکان آغاز شده که در صورت تداوم بارش‌ها تا پایان روز سه‌شنبه رواناب‌های ناشی از آن به‌صورت سیلاب به پل‌دختر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیک سیلاب ناشی از موج اول بارش‌ها تا حدود ۲۰ ساعت آینده به شهر پل‌دختر خواهد رسید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: دوشنبه به‌اتفاق مهندس امیری معاونت عمرانی استاندار لرستان از پروژه‌های ساماندهی رودخانه و لایروبی‌های حوزه شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی و پل‌دختر بازدید به عمل آمد و دستورات مقتضی جهت به‌کارگیری تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه داده شد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به دستور دکتر خادمی استاندار لرستان در نقاط آسیب‌پذیر حوزه شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، پل‌دختر، دورود و سایر نقاط استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در بین دستگاه‌های اجرایی جهت مقابله با سیلاب احتمالی پیش رو تقسیم‌کار شده است.

میرزایی تصریح کرد: به همه همشهریان پل‌دختری و معمولان چگنی و روستاهای ساحل رودخانه کشکان و خرم‌آباد و شهر دورود و روستاهای مسیر رودخانه تیره اعلام می‌کنیم که تا پایان سیلاب‌های احتمالی منازل خود را ترک و به مناطق امن پناه ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل خرم آباد پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان کرم گودرزی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری جهت تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت جابه جایی خط تغذیه ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.
وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ارائه توصیه های فنی گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی، تعمیرات، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری خط تغذیه مذکور با تلاش و توان فنی مجموعه کارکنان بهره برداری با ایمنی و موفقیت به اتمام رسید.
گودرزی ضمن تشکر از مجموعه کارکنان ناحیه گازرسانی شهرستان چگنی گفت: با توجه به ضرورت عملیات مذکور، انجام این پروژه با حداقل زمان ممکن و عدم قطع گاز گسترده در بخش خانگی و استفاده از توان عملیاتی شرکت در بخش تجهیزات و نیروی انسانی انجام شد که علاوه بر اقدام به موقع و به حداقل رساندن تعمیرات باعث صرفه جویی مالی پنج میلیارد ریالی شد.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد