Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مغازه داران بخش غربی شهر پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران، برخی از مغازه‌داران پلدختری در اقدامی خودجوش و ابتکاری برای جلوگیری از خسارت سیل احتمالی درب ورودی مغازه های خود را با  ایزوگام مسدود کردند.

علی بابایی افزود: در سیل فروردین ماه سال جاری  اجناس داخل مغازه‌ام به طور کامل از بین رفت به طوری که تاکنون قادر به بازسازی واحد صنفی خود به طور کامل نشده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مغازه دار دیگر واقع در بخش غربی شهر پلدختر اظهار داشت: اقدام‌هایی از سوی شرکت سامان محیط برای احداث دیواره ساحلی در بخش غربی شهر صورت گرفته اما کافی نیست چرا که این دیواره در بعضی نقاط ناقص و تکمیل نشده و براثر طغیان رودخانه کشکان ، احتمال نفوذ سیلاب به این قسمت از شهر که ۷۰ درصد جمعیت در آن سکونت دارند، دور از انتظار نیست.

با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی مشابه سیل فروردین ماه امسال و میانگین بارندگی ۱۷۰ میلیمتر طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه، تیم های بحران لرستان در تمامی شهرستان های پرخطر مستقر هستند.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش‌های سامانه بارشی هفته جاری استان، به اندازه بارش‌های فروردین ماه گذشته است.

زینب اکبری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی تا ظهر و بعدازظهر روز چهارشنبه افزود: فعالیت این سامانه برای تمام نقاط استان موجب بارندگی، کاهش دما، وزش بادهای لحظه‌ای شدید شده و برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی از سه شنبه شب برای مناطق سردسیر استان و ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این سامانه بارشی در ۲ بازه زمانی بامداد سه شنبه تا اواسط روز سه شنبه و از سه شنبه شب تا ظهر چهارشنبه از فعالیت بیشتری برخوردار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش برف زینب سازمان هواشناسی سیل مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سامانه بارشی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: میزان بارش‌ها در روزهای اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   او افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • (ویدئو) آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور