Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی چغلوند بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و به محض بالا آمدن آب رودخانه‌ خرم رود، تردد در خیابان ساحلی غربی و شرقی خرم‌آباد ممنوع می‌شود.

وی با بیان اینکه خیابان شریعتی و ۶۰ متری مسیرهای جایگزین می‌باشند افزود: برای حفظ جان شهروندان تردد در پل‌های موقت ممنوع شده و همچنین خیابان های منتهی به خیابان ساحلی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ چغلوند  همچنین به وزش باد و سقوط اجسام و شاخه درختان اشاره کرد و گفت: همشهریان خودروهای خود را تا حد امکان به دور از درخت، ساختمان و اجسام متحرک پارک کنند.

وی بیان کرد: به علت دره ای بودن شهر خرم آباد، وقوع سیل باعث می‌شود بیشتر خیابان ها این شهر درگیر شود لذا از رانندگان تقاضا داریم سفرهای درون‌شهری خود را مدیریت کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش‌های سامانه بارشی هفته جاری استان، به اندازه بارش‌های فروردین ماه گذشته است.

زینب اکبری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی تا ظهر و بعدازظهر روز چهارشنبه افزود: فعالیت این سامانه برای تمام نقاط استان موجب بارندگی، کاهش دما، وزش بادهای لحظه‌ای شدید شده و برای مناطق مستعد احتمال رخداد صاعقه و تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال فعالیت این سامانه بارشی از سه شنبه شب برای مناطق سردسیر استان و ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این سامانه بارشی در ۲ بازه زمانی بامداد سه شنبه تا اواسط روز سه شنبه و از سه شنبه شب تا ظهر چهارشنبه از فعالیت بیشتری برخوردار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش برف زینب سیل وزش باد هواشناسی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سامانه بارشی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهروز مرادپور امروز سی‌اُم فروردین گفت: فعالیت سامانه بارشی از امروز بعدازظهر ۳۱ فروردین در استان آغاز می‌شود که بارش پراکنده و رگباری باران، رعد و برق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک از مخاطره احتمالی این سامانه است.

وی اظهارداشت: این سامانه اغلب نقاط استان را در بر خواهد گرفت و بعدازظهر سه‌شنبه از جو استان خارج می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان برای لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی هشدار داد.

مرادپور احتیاط در تردد به ویژه در مسیر‌های کوهستانی، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، توقف نکردن در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه را توصیه کرد. 

وی گفت: در صورت تثبیت الگو‌های هواشناسی، ریزش‌های جوی این سامانه بارشی در سطح استان از یکشنبه شب تا غروب دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور