Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ گل های رئال مادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2019/20.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم

باید با رئال مادرید، پادشاه لیگ قهرمانان اروپا روبرو شویم.

طرفداری | مدافع کروات منچسترسیتی می‌گوید او با لوکا مودریچ، اسطوره رئال مادرید، به دنبال افتخارآفرینی در یورو 2024 است اما ابتدا باید رویای قهرمانی او در لیگ قهرمانان را از بین ببرد.

یوشکو گواردیول در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه سان در مورد تقابل با رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. مدافع سیتیزن‌ها با تمجید از لوکا مودریچ او را رهبری با شخصیتی عالی دانسته که می‌خواهد از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرد. گواردیول همچنین مشتاقانه منتظر حضور در آخرین تورنمنت ملی لوکا مودریچ با کرواسی در تابستان امسال است.

کیفیت بالای لوکا مودریچ

نیازی به صحبت در مورد کیفیت بالای او ندارم. چراکه همه ما به خوبی از این واقعیت اگاه هستیم. او یک رهبر و در کنار آن یک انسان با شخصیتی عالی است. من واقعاً خوشحالم که فرصتی برای بازی با او و حضور در یک رختکن داشتم. من باید از آخرین لحظات با لوکا لذت ببرم. اما روبرو شدن با هم‌تیمی‌های ملی در قالب رقابت‌های باشگاهی هم جذاب است.

تقابل با رئال مادرید

اگر سیتی بخواهد از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان که سال گذشته در استانبول به دست آورد دفاع کند، باید مقابل رئال مادرید در اتحاد به پیروزی برسد. رئال مادرید 14 بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان رسیده و مدافع کروات منچسترسیتی نیز با اشاره به این مسئله می‌گوید:

ما قرار است با رئال مادرید، پادشاهان این رقابت روبرو شویم، اما اگر از من بپرسید، ترسی وجود ندارد. اگر از تلاش و انجام کاری می‌ترسید، بهتر است آن را از تلویزیون تماشا کنید. ما می‌خواهیم جام را ببریم. اگر می‌خواهیم به مرحله بعدی برویم، باید رئال مادرید را شکست دهیم. در لیگ قهرمانان اگر بخواهیم قهرمان شویم باید با بهترین تیم‌ها روبرو شویم.

تمجید متئو کواچیچ از یوشکو گواردیول

گواردیول در بازی هفته گذشته در مادرید یک گل دیدنی به ثمر رساند و سپس در پیروزی 5-1 شنبه مقابل لوتون، گلزنی از راه دور خود را تکمیل کرد. هم تیمی گواردیول در سیتی، متئو کواچیچ، از عملکرد هم‌تیمی کروات خود تحت تاثیر قرار گرفته است.

یوشکو عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، گلزنی می‌کند و اینجا خوشحال است که این مهم‌ترین چیز است. او از زندگی در منچستر لذت می‌برد و از فوتبالش لذت می برد. ما می‌دانیم که او بازیکن بزرگی است، او فقط باید به کارش ادامه دهد. هر دوی ما احساس راحتی می‌کنیم و عاشق بودن در اینجا هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا