Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسرائیل حملات گسترده جدیدی را در غزه، پس از حمله‌ی هوایی به مرزهای غزه در اواخر هفته گذشته آغاز کرده است که باعث برانگیختن و پاسخ توپخانه‌ی نیروهای مقاوت در غزه شد.

به گزارش ایسنا، گاردینمدعی شد که  جنگنده‌های اسرائیلی با اهدف تلافی جویانه نسبت به چندین بار حملات موشکی متقابل به اسرائیل توسط گروه‌های شبه نظامی جهاد اسلامی، به انجام حملات هوایی مکرر علیه مواضع جهاد اسلامی در نوار غزه و سوریه پرداختند که دو شبه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی در این حملات کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی ارتش اسرائیل، با این اقدامات به موج جدید و شدیدی از خشونت‌ها که تا روز دوشنبه ادامه داشت و پس از کشته شدن یک نفر از نیروهای جهاد اسلامی یک روز قبل از گذشته طراحی و تلاش برای بمب گذاری در حصار مرزی غزه و اسرائیل به وجود آمده بود، پایان می‌یابد.

در ماه نوامبر، نیروهای جهاد اسلامی و اسرائیل در یک درگیری سه روزه باهم جنگیدند که منجر به کشته شدن 35 فلسطینی، از جمله یک خانواده هشت نفره شد. این خشونت‌ها از آن جا آغاز شد که اسرائیل دو حمله با هدف ترور چهره‌های شاخص و ارشد جهاد اسلامی ترتیب داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل غزه حماس جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده عدلون واقع در منطقه ابوالاسود در الزهرانی توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگاران المیادین و النشره، با انتشار این خبر نوشتند که پیکر یک شهید از داخل این خودرو بیرون کشیده شده است.
هنوز هویت این شهید اعلام نشده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این نخستین‌بار است که یک خودرو در منطقه الزهرانی در جنوب لبنان هدف قرار می‌گیرد. نیروهای دفاع مدنی بلافاصله خود را به محل این حمله رساندند و تلاش کردند که آتش خودرو را خاموش کنند.

رژیم صهیونیستی در تلافی دست برتر حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی اراضی اشغالی، علاوه بر بمباران روستاها و شهرهای جنوب لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پهپاد خودروهایی را که در جاده‌های جنوبی در حال تردد هستند، هدف قرار می‌دهد و تاکنون چندین شهروند لبنانی را به همین ترتیب شهید و مجروح کرده است.

کد خبر 846613 منبع: فارس برچسب‌ها لبنان اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند