Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان با ارائه گزارش میزان وصول درآمدهای دستگاههای اجرایی استان در 10 ماهه سالجاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان وصول کل درآمدهای استانی در این مدت بالغ بر 1077 میلیارد تومان است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،داود غفارپور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به میزان وصول درآمدهای مالیاتی گفت: وصول درآمدهای مالیاتی بالغ بر 941 میلیارد تومان بوده و سهم 85 درصدی از مجموع درآمد های استانی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد  تجهیز و درآمد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رقم سایر درآمدهای آذربایجان‌غربی بالغ بر 162 میلیارد تومان است، افزود: سایر درآمدهای استانی، سهم 15 درصدی از مجموع درآمدهای استانی را به خود اختصاص داده است.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان  با اشاره به میزان رشد وصول درآمدهای استان به میزان 49 درصدی در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از دستگاههای عمده وصول کننده درآمدهای استان تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیرکل اقتصاد و دارایی درآمدهای استانی درآمدهای استان آذربایجان غربی وصول درآمدهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد