Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:33:59 GMT

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۲۵۲

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

حسین میرزایی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: لیست این افراد پس بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

کد خبر 4862047 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک معیشتی خانوار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسین میرزایی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه دستگیری سارق شهر تهران محسن حاجی میرزایی آتش نشانی نیروی انتظامی وضعیت راهها مترو قاسم سلیمانی علی اعطا حمایت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، در این مراسم، فارسی نژاد مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست کمیته امداد امام خمینی کشور سردار فلاحی پور هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل استان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند. همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز بیان کرد: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک های مردمی در استان خوزستان موثر بوده است که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم. وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای در کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آن ها دارد، افزود: با کمک خیران کمک های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه شده و کمیته امداد در ماه مبارک رمضان رزمایش تامین بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است. نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده های نیازمند اثر بسیار زیادی در وضعیت زندگی آن ها دارد، افزود: در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد برای کمک وارد عمل میشوند و در تمام سال ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه های مختلف بوده است. امام جمعه اهواز با بیان اینکه خیرین خوزستانی با حمایت خود، کمیته امداد در خط مقدم خدمت به محرومان قرار می دهند، بیان کرد: صدا و سیما، رسانه ها و خبرگزاری ها در افزایش مشارکت های اجتماعی در کار خیر  نقش دارند. صداوسیما و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارند. حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همنوعان، تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان کلیدی و اثرگذار است. وقتی صدا و سیما مشارکت مردم و خدمات کمیته امداد را نشان می دهد اثرگذار خواهد بود و مشارکت بیشتر می شود. انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی‌خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند