Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پرسپولیس به انتقاد از حرکت سپاهانی‌ها پرداخت ‌و گفت: هیچ اراده‌ای برای انجام بازی در بین زردپوشان اصفهانی وجود نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که شب گذشته در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر ظاهر شده بود درخصوص چالش ایجاد شده بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت : فکر می‌کنم قانون مشخص است و موضوع پیچیده‌ای هم درمیان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط غیر قابل کنترلی برای عدم برگزاری بازی نبود. سوالم این است چرا تیم سپاهان در راهروی ورزشگاه گرم کرد و به زمین نیامد؟ 

وی در ادامه افزود: هیچ گونه اراده‌ای برای بازی از سوی سپاهانی ها دیده نمی شد و ناظر بازی و ناظر داوری نیز می‌توانند براین موضوع صحه بگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم مجتبی توتونی، درباره تساوی سپاهان مقابل نساجی در هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: بازی افتضاحی بود! بررسی مشکل سپاهان واکاوی زیادی می‌خواهد، اما به نظرم بزرگ‌ترین مشکل، کادر فنی طلایی‌پوشان است. بدون شک سرمربی سپاهان باید تغییر کند. مورایس و همکارانش فقط قصد دارند فصل را به پایان برسانند و پول‌شان را بگیرند و عین خیال‌شان نیست. به نظر می‌رسد مورایس و همکارانش کار را رها کردند و این موضوع به تک تک بازیکنان سرایت کرده است.

بی‌تفاوتی مورایس در بن‌بست تاکتیکی
«هواداران سپاهان علیه مورایس شعار دادند، اما سرمربی پرتغالی در نشست خبری بعد بازی اعلام کرد که در بعضی بازی‌ها از دقیقه یک تا نود، مورد تشویق قرار گرفته است.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: این جمله تأییدکننده صحبت‌های ابتدایی‌ام است. مورایس عین خیالش نیست و بی‌تفاوتی حتی در چهره‌اش مشخص است. وقتی تیم به بن‌بست تاکتیکی رسیده این وظیفه مربی است که با تغییرات تاکتیکی خود، سورپرایز ایجاد کند و با همین رویه تا آخر ادامه ندهد. چرا تا دقیقه ۸۰ بازی سپاهان مقابل نساجی، کادر فنی تصمیم به تعویض نگرفت،‌ در حالی که باید در دقیقه ۶۰ تغییر انجام می‌شد؟ دو حالت وجود دارد، یا او کارش را بلد نیست یا روی کارش تمرکز ندارد.
مربی پیشین سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا به دلیل ادامه مدت قرارداد همکاری مورایس با سپاهان و مبلغ بالای فسخ قرارداد وی، مدیران سپاهان نمی‌توانند تصمیم به قطع همکاری با سرمربی پرتغالی بگیرند، تصریح کرد: وحشتناک است که بگویند به دلیل مبلغ بالای قرارداد مورایس، ناچار به ادامه همکاری با او تا پایان فصل هستند. پس تکلیف احساس مردم اصفهان و هواداران سپاهان چه می‌شود؟ اینکه جواب نیست که تیم با همین رویه ادامه بدهد. تیم در ۱۲ بازی (لیگ برتر و لیگ قهرمانان) هشت شکست را تجربه کرده است. چه زمانی سپاهان اینطور نتایج گرفته و هیچ تغییری صورت نگرفته است؟ انگار نه انگار چنین نتایج و اتفاقاتی صورت گرفته است. آنها که با این شرایط با مورایس قرارداد همکاری امضا کردند، باید الان پاسخگو باشند.

سپاهان مدعی اول قهرمانی بود اما در نیم‌فصل بد یارگیری کرد
توتونی با اشاره به روند نتایج سپاهان و جذب بازیکن در نیم‌فصل، خاطر نشان کرد: سپاهان در ابتدای فصل مدعی اول قهرمانی بود. با این همه امکانات و منابع انسانی خوب چه چیزی نصیب سپاهان شد؟ کادر فنی باید در این مورد جوابگو باشد. او حتی زیر بار نرفت که مربی ایرانی به‌عنوان دستیارش انتخاب شود. پرسش من اینجاست مورایس در نیم‌فصل تصمیم به تقویت تیمش گرفته است، اگر قرار بود عیسی عباس در نیم‌فصل به سپاهان بیاید و نیمکت‌نشین باشد، چرا این فرصت به جوان ایرانی داده نشد؟ نیمکت‌نشینی عباس نشانه اشتباه این سرمربی پرتغالی است. ما منتظر بودیم که سپاهان در نیم‌فصل با جذب مدافع مشکلات دفاعی خود را مرتفع کند، اما او به سراغ جذب مهاجم و وینگر رفت. آیا کیفیت و عملکرد رضا شکاری با عیسی عباس قابل مقایسه است؟ آیا اعرابی در حد وینگرهای فعلی سپاهان است؟ این مسائل غیرقابل هضم است.

دستاورد مورایس صرف میلیاردها تومان پول بیت‌المال است
وی در مورد اینکه آیا مورایس طی دو سال همکاری خود با سپاهان دستاوردی هم داشته است، یادآور شد: دستاورد مورایس، صرف میلیاردها تومان پول بیت‌المال است. هر ریال پولی که در سپاهان هزینه می‌شود، متعلق به مردم است. من هم به‌عنوان یکی از اعضای جامعه مانند بقیه مردم که مطالبه‌گر هستند در این مورد مطالبه دارم. متأسفانه برخی افراد معتقدند مربی داخلی هنر ندارد. اگر این را قبول داشته باشیم و بخواهیم در این کشور سرمربی خارجی بیاوریم باید نسبت به مربیان داخلی چند سر و گردن بالاتر و خیلی قوی‌تر باشد. اینکه سرمربی پرتغالی اجازه نمی‌دهد مربیان تیم‌های پایه سپاهان، در تمریناتش حاضر شوند و چیزی یاد بگیرد، به نظرم نشانه این است که چیزی در چنته ندارد، وگرنه مربی قوی ترسی ندارد که مربیان پایه تمریناتش را مشاهده کنند. اگر مورایس به بهانه مسئله جاسوسی و لو رفتن تاکتیک اجازه بازدید مربیان پایه از تمرین بزرگسالان سپاهان را نمی‌دهد، صرفاً بهانه‌ای برای توجیه کار اشتباهش است.

کنایه به عملکرد مورایس با یادآوری نتایج و عملکرد ۳ تیم جوان با مربیان ایرانی
«آیا لو رفتن رقم قرارداد بازیکنان در همدلی و اتحاد بازیکنان، تأثیرگذار بود؟»، مربی پیشین سپاهان در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: من به این سؤال به صورت کلی جواب می‌دهم. سپاهان نباید به هر قیمتی بازیکن جذب کند، چرا که جذب بازیکن به هر قیمتی باعث می‌شود بازیکنان برای باشگاه بزرگ سپاهان شرط و شرط بگذارند. مگر تفاوت بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ایران چقدر است که به هر قیمت و آپشنی بازیکن جذب کنند؟ تیم‌هایی مانند آلومینیوم اراک، شمس آذر و ملوان با مربیان ایرانی، بازیکنان جوان و صرف هزینه بسیار کم نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کردند. تفاوت امتیاز آنها با سپاهان مگر چند امتیاز است؟ معتقدم تفاوت تیم‌های باکیفیت در لیگ ایران چند ماه تمرین خیلی خوب و باکیفیت همراه مدیریت فنی خوب است.

برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را در سپاهان به‌هم ریخت
توتونی در پایان گفت: من قبول دارم که مربی خارجی برای جا انداختن فرهنگ و نگرش خود در تیم جدیدش نیاز به زمان دارد، اما این زمان چقدر است؟ مورایس در سال دوم همکاری خود با سپاهان نمی‌تواند بگوید که با ایده و افکار بازیکنان آشنا نبودم و یا آنها را نمی‌شناختم. متأسفانه بعد از وقوع برخی مسائل در زندگی شخصی مورایس، تمرکز ایشان از روی سپاهان برداشته شده است. در حالی که وقتی چنین مبلغ بالایی گرفته است باید با هزار درصد تمرکز، تعهد کاری‌اش را نشان بدهد.

کد خبر 844350 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • بایدن آب پاکی را روی دست نتانیاهو ریخت
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!