Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته در فضای مجازی استان شاهد انتشار عکس‌هایی از فعالیت تعدادی از فعالان حوزه مدلینگ در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد بودیم که پس از پیگیری خبرگزاری فارس نسبت به این موضوع مجموعه انتظامی لرستان اقدام به پلمب این واحد متخلف کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی روز گذشته در فضای مجازی استان شاهد انتشار عکس‌هایی از فعالیت تعدادی از فعالان حوزه مدلینگ در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این عکس‌ها جوانان لرستانی نسبت به این موضوع اعتراض‌های زیادی را مطرح کردند که خبرگزاری فارس لرستان نیز در راستای وظیفه سازمانی خود مبنی بر پیگیری مطالبات مردمی این موضوع را پیگیری کرد.

 خوشبختانه عصر روز گذشته شاهد بودیم در حالی که کمتر از 12 ساعت از پیگیری  خبرگزاری فارس لرستان گذشته بود مجموعه انتظامی استان به موضوع ورود پیدا کرد و با متخلفان برخورد قانونی انجام داد.

در همین راستا رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی لرستان اعلام کرد: در پی اطلاع واصله  بر این اساس که متصدی یک واحد صنفی خیاطی و مد لباس زنانه در فضای مجازی اقدام به انتشار مدلینگ و تصویر مبتذل با زمینه محیط پیرامونی گلزار شهدای عزیز  در خرم‌آباد کرده است، موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان، مدیر واحد صنفی را شناسایی و با انجام کار ایجابی پیج  اینستاگرام را حذف و واحد صنفی به علت رعایت نکردن اصول و ضوابط انتظامی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی لرستان مدلینگ جوانان خبرگزاری فارس واحد صنفی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم

شهدا مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و جزئی از سرمایه این مرز و بوم محسوب می‌شوند؛ بنابراین به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده این بزرگواران شهرداری شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به مرمت و بهسازی گلزار شهدای این شهرستان کرد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کهگیلویه و بویر احمد

بیشتر بخوانید:

نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه