Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد پیامی به منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه»، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی به «مهدی روشنفکر» منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام هدایت خواه به شرح زیل است:

جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر
منتخب محترم مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
موفقیت جنابعالی را در کسب اعتماد و رأی اکثریت مردم تبریک می گویم .


گرچه پذیرش مسئولیت ها در نظام اسلامی تحمل بار امانتی سنگین و طاقت سوز است که برای حاملان آن باید طلب صبر نمود، ولی در هر حال سرمایه اعتماد مردم و توفیق خدمت، نعمتی است که باید شکرش را که همانا خدمت صادقانه و مجدّانه است به جا آورد .


لازم به یادآوری است که مجلس یازدهم اولین مجلس چله دوم انقلاب و مجلس تحقق بخش اهداف «بیانیه گام دوم» می باشد که همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، انتظارات از این مجلس بسی بالا و والاست .


اینجانب با توجه به تجربه دو دوره نمایندگی و شناختی که از آسیب ها، چالش ها و نیز ظرفیت های مجلس دارم، تجارب خود و انتظاراتی را که از این مجلس می رود در وقتی دیگر در قالب پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی برای همه نمایندگان محترم مجلس یازدهم عرضه خواهم کرد. ان شاالله.


لازم به گفتن نیست که جنابعالی اکنون فقط نماینده ۵۶ هزار رأی دهنده به شخص خود نیستید، بلکه نماینده حدود ۱۱۱ هزار رأی دهنده به سایر کاندیداها و حتی نماینده حدود ۱۰ درصد قریب به پنجاه هزار نفر واجدین شرایط رأی هستید که به هر دلیل نتوانستند در این حماسه ملی شرکت کنند.

 

بر همین اساس انتظار می رود جنابعالی که ندای وحدت سر داده اید این یکصد و شصت هزار نفر از مردم را در کنار ۶۵ هزار از هواداران خود دیده و برای پیگیری مطالبات به حق آنان هم تلاش نمائید .

ضمن تبریک مجدد برای شما آرزوی موفقیت در انجام مسئولیت خطیر نمایندگی مردم را دارم .
 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم تبریک رای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه های مختلف سند های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد ها ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.
وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.
به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ موشک های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک ها را به ما نمیدادند اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها