Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه نوروزیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احتمال مبتلا بودن دیگر موارد بستری در استان نیز به اعتقاد پزشکان متخصص هرمزگان با توجه به شرح حال بیماران، ضعیف است اما با این حال به منظور پیشگیری، این افراد بستری و نمونه برداری از آنها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران مشکوک در بندرعباس در بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی تحت نظر هستند و در دیگر نقاط هرمزگان نیز بیماران در بیمارستان های محل اقامت بستری می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان به مردم اطمینان خاطر داد که تا به این لحظه هیچ مورد مثبتی در هرمزگان گزارش نشده و در صورت گزارش به طور یقین به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

 وی از شهروندان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت بهداشت فردی و عمومی به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک نمایند.

طبق آمارهای اعلام شده در حال حاضر ۱۰ استان کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و تا به این لحظه ۶۱ نفر مبتلا شدند که از این شمار ۱۳ نفر فوت و سه نفر بهبود یافتند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان هرمزگان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا هرمزگان کرونا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان